Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > روبوکاپ > شبیه ساز فوتبال دوبعدی


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
 
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۴-۱۴-۱۳۸۹, ۰۲:۲۴ بعد از ظهر   #1 (لینک دائم)
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Thumbs up آموزش و آشنایی با شبیه سازی فوتبال دو بعدی

آموزش و آشنایی با شبیه سازی فوتبال دو بعدی


اولین بار ایده ی برگزاری مسابقات فوتبال ربات ها توسط آقای مک ورث مطرح شد. در ابتدا توجه زیادی به این موضوع نشد تا اینکه آقای مک ورث به همراه چند تن دیگر مسایقاتی به نام Robot J-League در ژاپن برگزار کردند. پس از آن در پاییز سال 1993 میلادی تعدادی از محققان آمریکایی که از قبل در زمینه ی هوش مصنوعی فعالیت داشتند به این مسابقات علاقه نشان دادند و از آن پس آنرا Robot World Cup Initiative یا به طور خلاصه Robocup نامیدند.

در سال 1995 آقای کیتانو ( یکی از همکاران در برگزاری لیگ قبلی ) پیشنهاد داد تا اولین Robot World Cup Soccer Games and Conferences در سال 1997 برگزار شود.

اکنون مهم ترین هدف در این مسابقات هوش مصنوعی و مسائل مرتبط با آن است.

پس از آن ، فدراسیون Robocup تشکیل شد و پس از بررسی این هدف را به عنوان هدف اصلی فدراسیون در نظر گرفت:

By mid-21st century, a team of fully autonomous humanoid robot soccer
players shall win the soccer game, comply with the official rule of the FIFA,
against the winner of the most recent World Cup

در نیمه ی قرن بیست و یکم ، یک تیم شامل ربات های فوتبالیست انسان نما باید یک بازی فوتبال را به طور کامل طبق قوانین رسمی FIFA با قهرمان آخرین جام جهانی برگزار شده ، انجام دهد و از آن تیم ببَرد.

اولین سرور شبیه سازی فوتبال دو بعدی در سپتامبر سال 1993 با یک زبان برنامه نویسی به نام MWP نوشته شد که محدودیت هایی به همراه داشت به عنوان مثال بازیکنان را در صفحه ی کنسول به صورت کاراکتر نشان میداد.

اولین نسخه ی سرور ( نسخه ی 0 ) که پایه ی اصلی سرور های کنونی است در جولای سال 1994 به کمک زبان برنامه نویسی LISP و به شکل بک نرم افزار سرویس گیرنده - سرویس دهنده طراحی شد. این نرم افزار برای اتصال به کلاینت ( سرویس گیرنده ) ها از پروتکل TCP/IP استفاده می کرد.

در آگوست 1995 ، نسخه ی اول به زبان ++C به عنوان نسخه 1 بازنویسی شد.

پس از آن این نرم افزار ها که اصطلاحاً آن ها را server می نامیم در کنفرانس ها و مسابقات مختلف مورد بررسی قرار گرفت و تغییراتی در آن ایجاد شد از جمله ساختن log بازی ، رعایت قانون آفساید و ... و تا کنون 14 نسخه از این سرور ارائه شده است.

این نرم افزار تحت لیسانس GNU ( که الیته این اصطلاح غلط است چون تحت GFDL است که مربوط به GNU می شود ) قرار دارد.
همچنین این نرم افزار ، یک نرم افزار متن باز یا OpenSource است که همین امر باعث پیشرفت سریعتر سرور شده است و اکنون شاهد سرور 14 با قابلیت ارائه ی کارت زرد و قرمز به بازیکنان هستیم.
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده است:
aftabgardan (۰۶-۲-۱۳۹۰)

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
 



كاربران در حال ديدن تاپيک: 2 (0 عضو و 2 مهمان)
 

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۱:۰۳ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design