Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > مقدمات هوش مصنوعی > حل مسائل معروف هوش مصنوعي


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۲-۲۶-۱۳۹۱, ۰۹:۵۷ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار fereshteee
 
تاريخ عضويت: آذر ۱۳۹۰
پست ها: 1
تشكرها: 0
1 تشكر در 1 پست
پيش فرض

خیلی خیلی ممنون
fereshteee آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از fereshteee تشكر كرده است:
keeper (۰۱-۱۷-۱۳۹۲)

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۳-۴-۱۳۹۱, ۱۰:۱۹ قبل از ظهر   #2 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار mobin1
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۱
پست ها: 2
تشكرها: 0
1 تشكر در 1 پست
پيش فرض

سلام باید یک پروژه تحویل بدم استاد یک مقاله از انگلیسی از هوش که از 2010 به بعد باشه میخواد.فوری فوری.
با تشکر
mobin1 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از mobin1 تشكر كرده است:
keeper (۰۱-۱۷-۱۳۹۲)
قديمي ۰۳-۲۳-۱۳۹۱, ۱۰:۳۰ بعد از ظهر   #3 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار سامان2010
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۱
پست ها: 1
تشكرها: 0
1 تشكر در 1 پست
پيش فرض

سلام . كسي 2005 اين برنامه جاروبرقي با سي شارپ داره بده ؟
چندتا فايل دانلود كردم همش 2010 . خب مني كه 2010 ندارم بايد چه كار كنم .
اگه كسي ميتونه لطفا و خواهشا به 2005 تبديل كنه .
چندروز ديگه تحويل پروزه دارم .
مرسي
سامان2010 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از سامان2010 تشكر كرده است:
keeper (۰۱-۱۷-۱۳۹۲)
قديمي ۰۸-۵-۱۳۹۲, ۱۰:۱۵ بعد از ظهر   #4 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار voice
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۲
پست ها: 2
تشكرها: 12
1 تشكر در 1 پست
My Mood: Shad
پيش فرض راهنمایی

سلام
من یه فرم طراحی کردم با یه شی سبز رنگ توی فرم بعنوان جارو برقی حالا میخوام آشغال بزارم تو یه اتاق و اگه 0 یا 1 بود اون اتاق تمیز بشه فقط نمیدونم چطور بنویسمش کسی از دوستان راهنمایی کنه یا اگه کدشو داره بزاره ممنون میشم با ویژوال سی شارپ نوشتم

تا یه جایی کد رونوشتم باقیشو کمک کنید



PHP Code:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;

namespace 
jaro_barghi
{
    public 
partial class Form1 Form
    
{
        
Graphics g;
        
Point[] points;
        
int x 50;
        
int r 0;

        public 
Form1()
        {
            
InitializeComponent();
        }

        private 
void Form1_Load(object senderEventArgs e)
        {
            
CreateGraphics();
            
points = new Point[]{
                               new 
Point(50,50),
                               new 
Point(250,50),
                               new 
Point(250,100),
                               new 
Point(260,100),
                               new 
Point(260,50),
                               new 
Point(460,50),
                               new 
Point(460,200),
                               new 
Point(260,200),
                               new 
Point(260,150),
                               new 
Point(250,150),
                               new 
Point(250,200),
                               new 
Point(50,200),
                               new 
Point(50,50)
                           };
            
timer1.Start();
        }

        private 
void button1_Click(object senderEventArgs e)
        {
            
timer1.Start();
        }

        private 
void timer1_Tick(object senderEventArgs e)
        {
            
g.Clear(Color.White);
            
g.ResetTransform();
            
            
g.DrawLines(Pens.Blackpoints);
            
            
g.TranslateTransform(x100);
            
g.RotateTransform(r);

            
g.FillEllipse(Brushes.Green, -15, -153030);
            
g.DrawLine(Pens.Red001515);
            if (
200)
                
+= 3;
            
+= 10;
        }
    }

voice آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از voice تشكر كرده است:
siryahya (۱۰-۳۰-۱۳۹۲)
قديمي ۰۸-۵-۱۳۹۱, ۱۰:۰۴ قبل از ظهر   #5 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار hamed dj
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۱
پست ها: 2
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام به همه دوستان کسی در مورد مسئله جارو برقی اطلاعاتی داره مثل :

تعریف مسئله ، فضای حالت مسئله ، روش های که مسئله را حل کرده

ممنون میشم اگه زود جواب بدین .
hamed dj آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۲-۲۷-۱۳۹۲, ۱۰:۵۹ بعد از ظهر   #6 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار سهرابی
 
تاريخ عضويت: ارديبهشت ۱۳۹۲
پست ها: 3
تشكرها: 0
2 تشكر در 1 پست
پيش فرض

جارو برقی برای 4 اتاق اگه میشه رو بگیید که با عاملهای move,turn.suck.
اعداد باینری رو برای ما نمایش بده
سهرابی آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۳-۱۹-۱۳۹۲, ۰۱:۱۴ بعد از ظهر   #7 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار سناباد
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۲
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
My Mood: Mehrabon
پيش فرض

سلام
مسئله جاروبرقی برای 4 اتاق روچطوری میشه پیاده سازی کرد؟
درضمن فایل زیپ شده اون باز نمیشه
سناباد آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۱۷-۱۳۹۲, ۰۸:۲۹ بعد از ظهر   #8 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار astronomer
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۲
پست ها: 2
تشكرها: 12
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام
من چه تغییری باید تو سورس jaroo-barghi-01 تا توی visual studio اجرا شه؟
فایل debug شدش رو دارین؟
سورسی دارین که با visual studio اجرا شه؟
مرسی
astronomer آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۰-۱۳۹۲, ۰۳:۵۳ بعد از ظهر   #9 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار meHam
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۲
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

بچه ها کسی کمک نمیکنه ؟
meHam آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۷-۱۳۹۲, ۰۸:۴۵ قبل از ظهر   #10 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار sadaf66
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۲
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام لطفا کسی برنامه جارو برقی رو با چهار خانه داره و اینکه از if در برنامه استفاده نکرده باشه
sadaf66 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
پاسخ



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهاي تاپيک
نحوه نمايش

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۱۰:۵۸ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design