Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > مقدمات هوش مصنوعی > حل مسائل معروف هوش مصنوعي


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۱-۱۶-۱۳۸۹, ۱۰:۳۹ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار nasim1212
 
تاريخ عضويت: فروردين ۱۳۸۹
پست ها: 2
تشكرها: 0
2 تشكر در 1 پست
Question سوال: تابع هیوریستیک برای مسئله Tic TAC TOE (دوز)

سلام
یه تابع هیوریستیک برای مسئله Tick TAC TOE (دوز) می خواستم
با تشکر
nasim1212 آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۱-۱۶-۱۳۸۹, ۰۷:۱۲ بعد از ظهر   #2 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار Iman
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: بوشهر
پست ها: 5
تشكرها: 35
6 تشكر در 2 پست
ارسال پيغام Yahoo به Iman
پيش فرض

برای چه الگوریتمی می خواید؟
معمولا برای دوز از الگوریتم مینی ماکس یا الفابتا استفاده میشده...
Iman آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۱-۱۷-۱۳۸۹, ۰۸:۰۵ بعد از ظهر   #3 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار bagheri
 
تاريخ عضويت: اسفند ۱۳۸۸
پست ها: 3
تشكرها: 0
1 تشكر در 1 پست
پيش فرض

با سلام من هم همین سوال را داشتم ..یک تابع ابتکاری برای مساله دوز و فروشنده دورگرد می خواهم
bagheri آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۳-۵-۱۳۸۹, ۱۲:۵۶ قبل از ظهر   #4 (لینک دائم)
Super Moderator
 
آواتار alijy
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۹
محل سكونت: ارض الله الواسعة
پست ها: 78
تشكرها: 23
249 تشكر در 77 پست
My Mood: Khonsard
پيش فرض

ساده ترین تابع هیوریستیکی که میشه بکار برد تابع محاسبه تعداد شانسهای برد بسته به انتخاب در هر مرحله هست. مثلا برای شروع سه حالت زیر رو میشه در نظر گرفت:


از سمت راست:
حالت اول: X در خونه ای قرار میگیره که 2 شانس برد رو به کامپیوتر میده؛ یکی ستون سمت راست و دیگری سطر وسط.
حالت دوم: X در خونه وسط قرار میگیره که 4 شانس برد داره؛ سطر وسط، ستون وسط و دو قطر.
حالت سوم: X در یکی از گوشه های جدول بازی قرار میگیره که 3 شانس برد داره؛ سطر بالا، ستون سمت چپ و یکی از قطر ها.

با استفاده از این تابع بهترین حرکت حالت دوم هست که مقدار تابع هیوریستیک بالاتری داره. همین تابع رو میشه برای مراحل بعدی و در هر مرحله مستقل از مرحله قبل بکار برد.
alijy آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از alijy تشكر كرده اند:
Astaraki (۰۳-۵-۱۳۸۹), green_Dream (۰۳-۶-۱۳۸۹)
قديمي ۱۰-۱۷-۱۳۸۹, ۰۴:۲۵ بعد از ظهر   #5 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار yase shargi
 
تاريخ عضويت: دي ۱۳۸۹
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام من دانشجوی رشته itهستم میدونم درخواست زیادیه ولی دنبال سورس کد بازی دوز و ادم خوار هستم حتیالامکان به زبان c++باشه ممنون فقط عجله دارم
yase shargi آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۱۰-۱۷-۱۳۸۹, ۰۷:۲۸ بعد از ظهر   #6 (لینک دائم)
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,307 تشكر در 3,125 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
پيش فرض

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله yase shargi نمايش پست
سلام من دانشجوی رشته itهستم میدونم درخواست زیادیه ولی دنبال سورس کد بازی دوز و ادم خوار هستم حتیالامکان به زبان c++باشه ممنون فقط عجله دارم
حل مسئله کشيش و آدم خوار که در لينک زير هست به زبان c++
حل مسئله کشیشها و آدمخوار
سورس بازي دوز رو از ضميمه دانلود کنيد (به صورت ساده است)
فايل ضميمه
نوع فايل: zip solve-keshish.zip (32.6 كيلو بايت, 23 نمايش)
نوع فايل: zip TicTacToc.zip (46.3 كيلو بايت, 35 نمايش)
نوع فايل: zip TicTacToe.zip (639.5 كيلو بايت, 288 نمايش)
نوع فايل: zip Basic Tic Tac Toe.zip (983 بايت, 132 نمايش)

ويرايش شده توسط Astaraki; ۱۰-۱۷-۱۳۸۹ در ساعت ۰۷:۴۴ بعد از ظهر
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده اند:
hamed2005 (۰۸-۸-۱۳۹۰), hamedshop (۱۰-۲۸-۱۳۸۹)
قديمي ۱۰-۱-۱۳۹۰, ۰۸:۰۲ بعد از ظهر   #7 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار hasanx
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۰
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

دوستان خسته نباشید
کسی تابع هیوریستیک دیگه ای برای این مسئله سراغ نداره؟
تابعی که هم برد ما رو در نظر بگیره هم برد حریف رو
خیلی ضروری و مهمه
ممنون
hasanx آفلاين است   پاسخ با نقل قول
پاسخ



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهاي تاپيک
نحوه نمايش

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۴:۴۳ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design