Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > متفرقه > هوش مصنوعی در بازی


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۹-۲۹-۱۳۸۹, ۰۳:۴۹ بعد از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار sstudent
 
تاريخ عضويت: آذر ۱۳۸۹
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض الگوریتم مات کردن حریف با یک وزیر و یک شاه

دوستان اگه کسی می تونه این الگوریتم رو برای من طراحی کنه یا بگه چیه این ازش متشکر میشم
الگوریتم مات کردن حریف با یک وزیر و یک شاه در صورتی که حریف فقط شاه رو داشته باشه
در این الگوریتم محدودیت حرکتی وجود نداره یعنی پات وجود نداره و بازی تا مات شدن ادامه پیدا می کنه
در ضمن در ابتدا باید مکان شاه و وزیر خودتون و شاه حریف رو به برنامه بدید
بعد برنامه بهینه ترین راه مات شدن شاه حریف رو در خروجی بهتون بده
اگه کسی می دونه چطوری هست به من بگه
توجه کنید که برنامه بهینه ترین را رو باید بگه یعنی شاه حریف بهترین راهی رو که با مات شدنش می انجامه رو باید بره و و شاه و وزیر شما هم بهترین را رو و برنامه در پایان برای خروجی مسیری رو که طی کرده + تعداد کل حرکت ها رو باید بگه
اگه سورس اماده ای به هر زبانی هر چیزی هست خواهشا ....
مرسی
sstudent آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۹-۳۰-۱۳۸۹, ۱۲:۲۵ قبل از ظهر   #2 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار xtazi21
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
محل سكونت: گلستان
پست ها: 9
تشكرها: 8
3 تشكر در 2 پست
ارسال پيغام Yahoo به xtazi21
Cool حل :

سلام،به نظرم برای این کار ابتدا باید قطر حرکت شاه رو با وزیر خودمون ببندیم به این شکل که وزیر خورمون رو تا یک خونه از اطراف شاه حریف قرار بدیم و شاه خودمون رو شروع به حرکت بدیم در 2 همین شکل اگه شاه حریف شروع به عقب نشینی کرد و اختلاف ویز ما با شاه حریف بشتر از دو خونه شد وزیر تو الویت هست که یک خونه به جلو بره تا جایی که شاه حریف نتونه عقب نشینی کنه و یا اینکه به دیواره ها برخورد کرده باشه اگه بات رو بخواییم منظور کنیم اگه نه این کار مهم نیست بعد از اینکه قطر فرار و واسه شاه حریف بستیم شاه خودمون رو با سرعت کنار وزیر رسونده و از شاه بعنوان حمایت کننده استفاده می کنیم.
الگوریتم خاصی به نظرم نمیرسه مهم اینه که ما چجوری بتونیم قطر حرکت رو برای شاه حریف ببندیم.
با چند تا عکس این الگوریتم رو نشون دادم که تو ضمیمه هست،ببین.

اساتید دیگه هم اگه روشی دارند که بهینه تره بگن
فايل ضميمه
نوع فايل: zip chess.zip (310.9 كيلو بايت, 236 نمايش)
__________________
صرف زمان برای یادگیری اتلاف زمان نیست. سرمایه گذاری زمانی است.
xtazi21 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از xtazi21 تشكر كرده اند:
Astaraki (۰۹-۳۰-۱۳۸۹), mr.sina (۰۵-۲۵-۱۳۹۰)
پاسخ



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۶:۱۳ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design