Artificial Intelligence - هوش مصنوعی

Artificial Intelligence - هوش مصنوعی (http://artificial.ir/intelligence/)
-   هوش مصنوعی در بازی (http://artificial.ir/intelligence/forum31.html)
-   -   الگوریتم مات کردن حریف با یک وزیر و یک شاه (http://artificial.ir/intelligence/thread6887.html)

sstudent ۰۹-۲۹-۱۳۸۹ ۰۳:۴۹ بعد از ظهر

الگوریتم مات کردن حریف با یک وزیر و یک شاه
 
دوستان اگه کسی می تونه این الگوریتم رو برای من طراحی کنه یا بگه چیه این ازش متشکر میشم
الگوریتم مات کردن حریف با یک وزیر و یک شاه در صورتی که حریف فقط شاه رو داشته باشه
در این الگوریتم محدودیت حرکتی وجود نداره یعنی پات وجود نداره و بازی تا مات شدن ادامه پیدا می کنه
در ضمن در ابتدا باید مکان شاه و وزیر خودتون و شاه حریف رو به برنامه بدید
بعد برنامه بهینه ترین راه مات شدن شاه حریف رو در خروجی بهتون بده
اگه کسی می دونه چطوری هست به من بگه
توجه کنید که برنامه بهینه ترین را رو باید بگه یعنی شاه حریف بهترین راهی رو که با مات شدنش می انجامه رو باید بره و و شاه و وزیر شما هم بهترین را رو و برنامه در پایان برای خروجی مسیری رو که طی کرده + تعداد کل حرکت ها رو باید بگه
اگه سورس اماده ای به هر زبانی هر چیزی هست خواهشا ....
مرسی

xtazi21 ۰۹-۳۰-۱۳۸۹ ۱۲:۲۵ قبل از ظهر

حل :
 
1(ها)ضميمه
سلام،به نظرم برای این کار ابتدا باید قطر حرکت شاه رو با وزیر خودمون ببندیم به این شکل که وزیر خورمون رو تا یک خونه از اطراف شاه حریف قرار بدیم و شاه خودمون رو شروع به حرکت بدیم در 2 همین شکل اگه شاه حریف شروع به عقب نشینی کرد و اختلاف ویز ما با شاه حریف بشتر از دو خونه شد وزیر تو الویت هست که یک خونه به جلو بره تا جایی که شاه حریف نتونه عقب نشینی کنه و یا اینکه به دیواره ها برخورد کرده باشه اگه بات رو بخواییم منظور کنیم اگه نه این کار مهم نیست بعد از اینکه قطر فرار و واسه شاه حریف بستیم شاه خودمون رو با سرعت کنار وزیر رسونده و از شاه بعنوان حمایت کننده استفاده می کنیم.
الگوریتم خاصی به نظرم نمیرسه مهم اینه که ما چجوری بتونیم قطر حرکت رو برای شاه حریف ببندیم.
با چند تا عکس این الگوریتم رو نشون دادم که تو ضمیمه هست،ببین.

اساتید دیگه هم اگه روشی دارند که بهینه تره بگن :113:


زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۵:۱۰ بعد از ظهر ميباشد.

Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.