Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > متفرقه > هوش مصنوعی در بازی


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۹-۱۳-۱۳۸۹, ۰۶:۱۷ بعد از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار Obtice
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۹
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض بازی نقطه و خط

سلام .
برای نوشتن این بازی به نظرتون چه الگوریتمی مناسب هستش ؟
یا کلا تو مسائل جستجو برای حالت بهینه که تو اون یه فرد دیگه هم در تغییر محیط دخیل هست چه الگوریتمی مناسب هست ؟
مثلا تو پازل فقط خودمون هستیم و پازل . ولی تو نقطه و خط یه نفر سومی هم هست .
Obtice آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۹-۱۳-۱۳۸۹, ۰۶:۲۶ بعد از ظهر   #2 (لینک دائم)
Super Moderator
 
آواتار alijy
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۹
محل سكونت: ارض الله الواسعة
پست ها: 78
تشكرها: 23
250 تشكر در 77 پست
My Mood: Khonsard
پيش فرض

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Obtice نمايش پست
سلام .
برای نوشتن این بازی به نظرتون چه الگوریتمی مناسب هستش ؟
یا کلا تو مسائل جستجو برای حالت بهینه که تو اون یه فرد دیگه هم در تغییر محیط دخیل هست چه الگوریتمی مناسب هست ؟
مثلا تو پازل فقط خودمون هستیم و پازل . ولی تو نقطه و خط یه نفر سومی هم هست .
سلام
در بازیهایی که دو بازیکن بیشتر نداره میتونید براحتی از Minimax و الگوریتمهای بهینه سازیش استفاده کنید. لینک مثال
alijy آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از alijy تشكر كرده است:
Astaraki (۰۹-۱۳-۱۳۸۹)
قديمي ۱۰-۲۹-۱۳۸۹, ۱۱:۵۵ بعد از ظهر   #3 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار tah_206207
 
تاريخ عضويت: آذر ۱۳۸۹
پست ها: 1
تشكرها: 8
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام همونطور که میدونید این الگوریتما یه تابع هیوریستیک هم دارن مشکل من در پیاده سازی این بازی همین تابع هیوریستیک هست که نمیدونم چطور باید پیاده سازیش کنم اگه لطف کنید راهنماییم کنید ممنون میشم
با تشکر
tah_206207 آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۱۱-۱-۱۳۸۹, ۰۴:۱۰ قبل از ظهر   #4 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار masood
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۸
محل سكونت: اسالم
پست ها: 98
تشكرها: 291
37 تشكر در 30 پست
My Mood: Khoshhal
ارسال پيغام Yahoo به masood
پيش فرض

سوال خوبیه اگر بخواهیم مثلا این بازی رو تو یک برد 10 در 20 با کامپیوتر بازی کینم.
ولی فکر نکنم بری تو نخش خیلی هم پیچیده باشه!
فکر کنم هیچ وقت نتونید کامپیوتر رو شکست بدید. البته اینن هنوز فقط یه پیش بینه!
چند روز دیگه کدش رو براتون می زارم.
__________________
یک روز یک ماشین برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند
چه بخواهیم چه نخواهیم این اتفاق می افتد.
masood آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از masood تشكر كرده است:
tah_206207 (۱۱-۱-۱۳۸۹)
قديمي ۱۱-۶-۱۳۸۹, ۰۶:۲۲ بعد از ظهر   #5 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار masood
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۸
محل سكونت: اسالم
پست ها: 98
تشكرها: 291
37 تشكر در 30 پست
My Mood: Khoshhal
ارسال پيغام Yahoo به masood
Thumbs up شرمنده که دیر شد

با عرض پوزش بخاطر دیر کرد البته اونم گناه من نیست الان موسم پروژه های دانشجویی
اینم اگرچه صد در صد کامل نیست ولی بیشتر حالت های بازی رو پشتیبانی میکنه
سرم خلوت شد همه حالت ها رو پیاده می کنم (یکیش مونده)
فايل ضميمه
نوع فايل: zip Line_Point.zip (57.7 كيلو بايت, 16 نمايش)
__________________
یک روز یک ماشین برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کند
چه بخواهیم چه نخواهیم این اتفاق می افتد.
masood آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از masood تشكر كرده است:
Astaraki (۰۲-۱۱-۱۳۹۰)
قديمي ۰۲-۱۰-۱۳۹۰, ۰۸:۲۷ قبل از ظهر   #6 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار mohamad_mahdi
 
تاريخ عضويت: ارديبهشت ۱۳۹۰
پست ها: 2
تشكرها: 1
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

مرسی مسعود جان اما انگاری لینکش مشکل داره.
mohamad_mahdi آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۲-۱۱-۱۳۹۰, ۰۷:۰۰ بعد از ظهر   #7 (لینک دائم)
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Exclamation

درسته!
کامل Attach نشده
لطفاً دوباره آپلود کنيد
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۳-۱۲-۱۳۹۰, ۰۶:۲۴ بعد از ظهر   #8 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار parissa beheshti
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۰
پست ها: 3
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
Smile

سلام

همه خسته تباشید.
کسی سورس کد الگوریتم minmax رو برای بازی نقطه داره .البته قالب بازی آمادست. فقط الگوریتمی می خوام که حریف رو ببرم.زبانشم جاوا،c++, vb یا هرچیزه دیگه ... خواهش میکنم هر کی داره دریغ نکنه.پروژه پایان ترممون هست که باید یه الگوریتمی برا بازی نقطه بنویسسیم که حریف رو ببره.با الگوریتم minmax باشه که چه بهتر .منتظرم. خیلی ممنون.اگه پیدا شد بهم ایمیل کنید
parissa beheshti آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۳-۱۶-۱۳۹۰, ۰۲:۳۶ قبل از ظهر   #9 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار parissa beheshti
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۰
پست ها: 3
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

تورو خدا بین این همه مهندس کسی پیدا نشد به داد من برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سورس کد بازی نقطه بازی رو میخوام.خود بازی رو نه، تحویل پروژه ما اینجوری میشه که رو سرور سورس من و سورس حریف اجرا میشه ماله هر کی بیشتر خونه هارو پر کنه اون برندست.حالا صحبت اینجاست که هرکی الگوریتمش بهتر باشه اون میبره.
بابا یه راهنمایی هم پیدا نمیشه بکنید.من minmax رو انتخاب کردم نحوه پیاده سازیش رو اونم با جاوا نمیدونم
خواهشن کمک کنید
ممون ننننننننننننننننن
parissa beheshti آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۳-۱۷-۱۳۹۰, ۰۲:۲۹ بعد از ظهر   #10 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار parissa beheshti
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۹۰
پست ها: 3
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
Smile نقطه بازی با الگوریتم درختی به زبان جاوا

نوشته قبلیمو اصلاح می کنم پروژه ای که می خوام در مورد بازی نقطه با الگوریتم درختی هست و برا اون الگوریتم minmax جواب نمیده.
خود بازی رو نمیخوام، بلکه سورس کد الگوریتم بردن حریف رو میخوام به هر زبانی که شد.تحویل پروژه ما اینجوری میشه که رو سرور سورس من و سورس حریف اجرا میشه ماله هر کی بیشتر خونه هارو پر کنه اون برندست.حالا صحبت اینجاست که هرکی الگوریتمش بهتر باشه اون میبره.


لطفا کمکم کنید...
parissa beheshti آفلاين است   پاسخ با نقل قول
پاسخ



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۱۱:۰۶ قبل از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design