Artificial Intelligence - هوش مصنوعی

Artificial Intelligence - هوش مصنوعی (http://artificial.ir/intelligence/)
-   هوش مصنوعی در بازی (http://artificial.ir/intelligence/forum31.html)
-   -   بازی نقطه و خط (http://artificial.ir/intelligence/thread6623.html)

Obtice ۰۹-۱۳-۱۳۸۹ ۰۶:۱۷ بعد از ظهر

بازی نقطه و خط
 
سلام .
برای نوشتن این بازی به نظرتون چه الگوریتمی مناسب هستش ؟
یا کلا تو مسائل جستجو برای حالت بهینه که تو اون یه فرد دیگه هم در تغییر محیط دخیل هست چه الگوریتمی مناسب هست ؟
مثلا تو پازل فقط خودمون هستیم و پازل . ولی تو نقطه و خط یه نفر سومی هم هست .

alijy ۰۹-۱۳-۱۳۸۹ ۰۶:۲۶ بعد از ظهر

نقل قول:

نوشته اصلي بوسيله Obtice (پست 13353)
سلام .
برای نوشتن این بازی به نظرتون چه الگوریتمی مناسب هستش ؟
یا کلا تو مسائل جستجو برای حالت بهینه که تو اون یه فرد دیگه هم در تغییر محیط دخیل هست چه الگوریتمی مناسب هست ؟
مثلا تو پازل فقط خودمون هستیم و پازل . ولی تو نقطه و خط یه نفر سومی هم هست .

سلام
در بازیهایی که دو بازیکن بیشتر نداره میتونید براحتی از Minimax و الگوریتمهای بهینه سازیش استفاده کنید. لینک مثال

tah_206207 ۱۰-۲۹-۱۳۸۹ ۱۱:۵۵ بعد از ظهر

سلام همونطور که میدونید این الگوریتما یه تابع هیوریستیک هم دارن مشکل من در پیاده سازی این بازی همین تابع هیوریستیک هست که نمیدونم چطور باید پیاده سازیش کنم اگه لطف کنید راهنماییم کنید ممنون میشم
با تشکر

masood ۱۱-۱-۱۳۸۹ ۰۴:۱۰ قبل از ظهر

سوال خوبیه اگر بخواهیم مثلا این بازی رو تو یک برد 10 در 20 با کامپیوتر بازی کینم.
ولی فکر نکنم بری تو نخش خیلی هم پیچیده باشه!
فکر کنم هیچ وقت نتونید کامپیوتر رو شکست بدید. البته اینن هنوز فقط یه پیش بینه!
چند روز دیگه کدش رو براتون می زارم.

masood ۱۱-۶-۱۳۸۹ ۰۶:۲۲ بعد از ظهر

شرمنده که دیر شد
 
1(ها)ضميمه
با عرض پوزش بخاطر دیر کرد البته اونم گناه من نیست الان موسم پروژه های دانشجویی:35:
اینم اگرچه صد در صد کامل نیست ولی بیشتر حالت های بازی رو پشتیبانی میکنه
سرم خلوت شد همه حالت ها رو پیاده می کنم (یکیش مونده)

mohamad_mahdi ۰۲-۱۰-۱۳۹۰ ۰۸:۲۷ قبل از ظهر

مرسی مسعود جان اما انگاری لینکش مشکل داره.

Astaraki ۰۲-۱۱-۱۳۹۰ ۰۷:۰۰ بعد از ظهر

درسته!
کامل Attach نشده
لطفاً دوباره آپلود کنيد

parissa beheshti ۰۳-۱۲-۱۳۹۰ ۰۶:۲۴ بعد از ظهر

سلام

همه خسته تباشید.
کسی سورس کد الگوریتم minmax رو برای بازی نقطه داره .البته قالب بازی آمادست. فقط الگوریتمی می خوام که حریف رو ببرم.زبانشم جاوا،c++, vb یا هرچیزه دیگه ... خواهش میکنم هر کی داره دریغ نکنه.پروژه پایان ترممون هست که باید یه الگوریتمی برا بازی نقطه بنویسسیم که حریف رو ببره.با الگوریتم minmax باشه که چه بهتر .منتظرم. خیلی ممنون.اگه پیدا شد بهم ایمیل کنید

parissa beheshti ۰۳-۱۶-۱۳۹۰ ۰۲:۳۶ قبل از ظهر

تورو خدا بین این همه مهندس کسی پیدا نشد به داد من برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سورس کد بازی نقطه بازی رو میخوام.خود بازی رو نه، تحویل پروژه ما اینجوری میشه که رو سرور سورس من و سورس حریف اجرا میشه ماله هر کی بیشتر خونه هارو پر کنه اون برندست.حالا صحبت اینجاست که هرکی الگوریتمش بهتر باشه اون میبره.
بابا یه راهنمایی هم پیدا نمیشه بکنید.من minmax رو انتخاب کردم نحوه پیاده سازیش رو اونم با جاوا نمیدونم
خواهشن کمک کنید
ممون ننننننننننننننننن

parissa beheshti ۰۳-۱۷-۱۳۹۰ ۰۲:۲۹ بعد از ظهر

نقطه بازی با الگوریتم درختی به زبان جاوا
 
نوشته قبلیمو اصلاح می کنم پروژه ای که می خوام در مورد بازی نقطه با الگوریتم درختی هست و برا اون الگوریتم minmax جواب نمیده.
خود بازی رو نمیخوام، بلکه سورس کد الگوریتم بردن حریف رو میخوام به هر زبانی که شد.تحویل پروژه ما اینجوری میشه که رو سرور سورس من و سورس حریف اجرا میشه ماله هر کی بیشتر خونه هارو پر کنه اون برندست.حالا صحبت اینجاست که هرکی الگوریتمش بهتر باشه اون میبره.


لطفا کمکم کنید...:102:


زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۸:۵۹ بعد از ظهر ميباشد.

Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.