نمايش پست تنها
قديمي ۰۶-۲-۱۳۸۹, ۰۴:۵۰ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
Astaraki Female
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Wink تعيين مشتركين خوش حساب تلفنهاي ثابت شركت مخابرات

تعيين مشتركين خوش حساب تلفنهاي ثابت شركت مخابرات

خلاصه مقاله:
يكي از معضلات مشتركين تلفنهاي ثابت، قطعي تلفنها به علت عدم پرداخت به موقع قبض تلفن است كه شركت مخابرات را به مشخص نمودن سياستهايي براي تعيين زمان قطعي تلفن ها واداشته است . اين سياستها در مورد همه مشتركين يكسان ميباشد. در حاليكه امروزه با ابزارهاي تكنولوژيك در دسترس مي- توان با تحليل رفتار مشتريان، به علتهاي عمل ايشان پي برده و سياستهاي مناسبي را در موردشان اتخاذ نمود. در اين مقاله با استفاده از چهار الگوريتم به بررسي مشتريان پرداخته و نتايج آنها را در جهت يافتن مناسبترين الگوريتم براي تعيين زمان قطعي تلفنهاي ثابت شركت مخابرات با يكديگر مقايسه نموده ايم .الگوريتمهاي مورد بررسي الگوريتم شبكههاي بيزي، الگوريتم درخت تصميم c5 الگوريتم درخت تصميم quest الگوريتم درخت تصميم c&r ميباشد. با استفاده از اين الگوريتمها به دنبال تقسيم مشتريان به دو دسته خوش حساب و بد حساب ميباشيم. دادههاي آزمايشي استفاده شده، داده هاي واقعي مربوط به شركت مخابرات شهرستان بروجرد ميباشد.

كلمات كليدي:
داده كاوي، مشتركين شركت مخابرات، پيش بيني، الگوريتم شبكه هاي بيزي، درخت تصميم.
فايل ضميمه
نوع فايل: pdf ISCIT01_039_311631.pdf (335.1 كيلو بايت, 273 نمايش)
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده اند:
bromideh (۱۲-۲۲-۱۳۸۹), Heartvoice (۱۲-۳-۱۳۸۹)

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online