نمايش پست تنها
قديمي ۱۱-۱۷-۱۳۸۸, ۱۰:۴۰ بعد از ظهر   #26 (لینک دائم)
Astaraki Female
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Question راهکارهاي ارتقاء رضايت مراجعان کتابخانه ها

25- راهکارهاي ارتقاء رضايت مراجعان کتابخانه ها

چكيده
هدف نهايي كتابخانه ها در بستر جامعه اطلاعاتي فراهم كردن وسايل دسترسي به هر نوع اطلاعات براي هر کس در هر زمان و مكان است. ارزيابي عملكرد بعنوان يكي از وجوه مهم مديريت كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني مطرح مي شود, چنين كاري هم براي مديران كتابخانه و هم براي استفاده كنندگان از خدمات حائز اهميت است. اين مقاله به به بررسي راهكارهاي مؤثر در بهبود و ارتقاء بهروري كتابخانه‌ ها و استفاده از سيستم هاي خبره به عنوان راهکاري جهت سرعت بخشي به سيستم کتابخانه و در نهايت ارتقا رضايت مراجعان مي پردازد.

كليدواژه ها: منابع اطلاعات، رضايتمندي، سيستم هاي خبره، نيازهاي اطلاعاتي
فايل ضميمه
نوع فايل: pdf vara_2.pdf (175.4 كيلو بايت, 1998 نمايش)

ويرايش شده توسط Astaraki; ۰۷-۲-۱۳۸۹ در ساعت ۰۱:۲۸ بعد از ظهر
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده اند:
ali_adl (۱۰-۲۵-۱۳۹۳), Di4mond_65 (۰۲-۳۰-۱۳۸۹), mahz2000 (۰۲-۲۷-۱۳۸۹), SiLvEr StAr (۰۹-۲۴-۱۳۸۹), zsexdr (۰۷-۱۰-۱۳۹۳)