راهکارهاي ارتقاء رضايت مراجعان کتابخانه ها
25- راهکارهاي ارتقاء رضايت مراجعان کتابخانه ها
چكيده
هدف نهايي كتابخانه ها در بستر جامعه اطلاعاتي فراهم كردن وسايل دسترسي به هر نوع اطلاعات براي هر کس در هر زمان و مكان است. ارزيابي عملكرد بعنوان يكي از وجوه مهم مديريت كتابخانه ها و مراكز اطلاع رساني مطرح مي شود, چنين كاري هم براي مديران كتابخانه و هم براي استفاده كنندگان از خدمات حائز اهميت است. اين مقاله به به بررسي راهكارهاي مؤثر در بهبود و ارتقاء بهروري كتابخانه ها و استفاده از سيستم هاي خبره به عنوان راهکاري جهت سرعت بخشي به سيستم کتابخانه و در نهايت ارتقا رضايت مراجعان مي پردازد.
كليدواژه ها: منابع اطلاعات، رضايتمندي، سيستم هاي خبره، نيازهاي اطلاعاتي
ويرايش شده توسط Astaraki; ۰۷-۲-۱۳۸۹ در ساعت ۰۱:۲۸ بعد از ظهر
|