Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > مقدمات هوش مصنوعی > پروژه های هوش مصنوعی در ایران


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack (20) ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۷-۲۴-۱۳۸۸, ۰۷:۰۱ بعد از ظهر   7 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (لینک دائم)
Administrator
 
آواتار Siavash
 
تاريخ عضويت: ارديبهشت ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران
پست ها: 179
تشكرها: 27
439 تشكر در 108 پست
My Mood: Mehrabon
پيش فرض

كد:
Siavash: /learn "Soal" "Javab"
Bot: MerC ke behem kalameye jadid yad dadi!
Siavash: Soal
Bot: javab
شما فونتتون رنگ خاصی داره؟ یه بار با فونت معمولی IM بدید ببینید باز هم همین مشکل پیش میاد یا نه.
__________________
Siavash آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۷-۲۴-۱۳۸۸, ۰۸:۳۲ بعد از ظهر   #2 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار lopem
 
تاريخ عضويت: مرداد ۱۳۸۸
پست ها: 6
تشكرها: 1
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

با فونت معمولی پی ام می دم
شما خودتون هم فکر کنم به روبات من پی ام دادین!
اصلا هیشکی نمی تونه چیزی بش یاد بده
ممکنه مشکل از ویندوز یا سیستم من باشه؟
lopem آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۵-۱۳۸۸, ۰۲:۰۹ قبل از ظهر   #3 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار Mr . saeed
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 2
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام
توي پست شماره چند اين ربات ضميمه شده ؟
Mr . saeed آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۵-۱۳۸۸, ۰۲:۳۶ قبل از ظهر   #4 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار Mr . saeed
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 2
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

توي ورژن نئو ديدم اسم رو حدش ميزد
اما ايني كه من دانلود كردم از اين كارا نميكنه
جريان چيه ؟
چجوري بايد يادش بدم ؟
Mr . saeed آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۷-۱۳۸۸, ۰۵:۵۵ بعد از ظهر   #5 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار jaberpc
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
Thumbs down کمک در باب نرم افزار روبات یاهو

ُسلام من می خواتم توی قسمت status از یادآوری اسم شما و سایت جلوگیری کنم یا عوض کنم پاک نمی کنم فقط می خوام عوض کنم
چه جوری هاست
jaberpc آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۷-۲۷-۱۳۸۸, ۰۶:۵۱ بعد از ظهر   #6 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار radan
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام به همه دوستان
من تازه وارد اين سايت شدم

از برنامه جالبتونم خيلي ممنون

در جوابمون دوستمون هم jaberpc ، البته با اجازه دوستان- بايد بريد به ديتابيس برنامه در جدول Message و فيلد Response كناره <status> تغيير دهيد.
radan آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۸-۱-۱۳۸۸, ۰۳:۵۶ قبل از ظهر   #7 (لینک دائم)
Active users
 
آواتار ardalan_farzin
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۷
محل سكونت: گرگان
پست ها: 19
تشكرها: 8
4 تشكر در 4 پست
ارسال پيغام MSN به ardalan_farzin ارسال پيغام Yahoo به ardalan_farzin
پيش فرض

سلام
میشه ماژول /gf رو بزارین واسه دانلود؟
ardalan_farzin آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۸-۱۱-۱۳۸۸, ۰۲:۳۰ بعد از ظهر   #8 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار ir-top
 
تاريخ عضويت: آبان ۱۳۸۸
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

salam khaste nabashid

mazhole /gf /bf /add change statuse va............. lotfan meghdari mazhol haye dige ham ezafe konid
ir-top آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۸-۱۱-۱۳۸۸, ۱۰:۰۴ بعد از ظهر   #9 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار Silverlight
 
تاريخ عضويت: شهريور ۱۳۸۸
محل سكونت: کنار دریای خزر
پست ها: 34
تشكرها: 32
30 تشكر در 14 پست
My Mood: Khejalati
ارسال پيغام Yahoo به Silverlight
پيش فرض

سلام به همه دوستان
یه سوال از خدمتون داشتم میشه همچین روباتی رو با زبان سی شارپ نوشت
با تشکر
Silverlight آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۸-۲-۱۳۸۸, ۰۷:۵۹ بعد از ظهر   #10 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار mehdi601f
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 2
تشكرها: 5
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام
من نرم افزار روبات شما رو دانلود کردم
وقتی اجراش میکنم کانکت نمیشه....

من رو سیستم شخصیم دات نت 2008 دارم و میشه کمکم کنید که بتونم توی دات نت یه روبات یاهو طراحی کنم ؟؟؟
mehdi601f آفلاين است   پاسخ با نقل قول
پاسخ

Tags
bot, robot, ياهو, ياهو مسنجر, یاهو, یاهو مسنجر, yahoo, yahoo messenger, بات, بات ياهو مسنجر, بات سختگو, روبات, روبات یاهو مسنجر

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://artificial.ir/intelligence/thread2.html
نوشته شده توسط For Type تاريخ
سایفر روبات (Cypher Robot) - آموزش مقاله كتاب دانلود- باشگاه مهندسان ایران This thread Refback ۰۳-۱۵-۱۳۸۹ ۰۳:۴۳ قبل از ظهر
دانلود بازار به روز ترین و قدرتمندترین سایت دانلود فارسی زبان مرجع نرم افزار ... - DarkError.com ا This thread Refback ۱۲-۶-۱۳۸۸ ۰۱:۴۸ بعد از ظهر
سورس This thread Refback ۰۶-۳۰-۱۳۸۸ ۰۴:۰۱ بعد از ظهر
سایفر روبات (Cypher Robot) - Sat98 Professional Forums This thread Refback ۰۶-۲۷-۱۳۸۸ ۱۱:۰۸ قبل از ظهر
ايراني روبوت یاهو This thread Refback ۰۶-۲۷-۱۳۸۸ ۰۲:۱۸ قبل از ظهر
ساخت روبات یاهو مسنجر This thread Refback ۰۶-۲۷-۱۳۸۸ ۰۱:۳۶ قبل از ظهر
یاران ***************** باران - وب لاگ This thread Refback ۰۵-۱۷-۱۳۸۸ ۰۳:۴۹ بعد از ظهر
Artificial Intelligence - &#1607;&#1608;&#1588; &#1605;&#1589;&#1606;&#1608;&#1593;&#1740; - صفحه اصلي This thread Refback ۰۴-۳۱-۱۳۸۸ ۰۲:۲۷ بعد از ظهر
یاران ***************** باران - وب لاگ This thread Refback ۰۴-۱۸-۱۳۸۸ ۰۸:۳۰ بعد از ظهر
یاران - وب لاگ This thread Refback ۱۲-۸-۱۳۸۷ ۰۹:۴۱ قبل از ظهر
روبات یاهو مسنجر This thread Refback ۱۱-۲۲-۱۳۸۷ ۰۱:۵۳ بعد از ظهر
» » ترفند This thread Refback ۱۰-۲۶-۱۳۸۷ ۰۳:۵۸ بعد از ظهر
سیاوش محمودیان - بلاگ ها This thread Refback ۰۷-۲۳-۱۳۸۷ ۱۲:۰۹ بعد از ظهر
نئو - لیست وبلاگ ها This thread Refback ۰۷-۱۹-۱۳۸۷ ۱۰:۰۳ قبل از ظهر
نئو - پروفایل This thread Refback ۰۷-۱۴-۱۳۸۷ ۱۱:۴۰ قبل از ظهر
نئو - لیست وبلاگ ها This thread Refback ۰۷-۱۱-۱۳۸۷ ۰۷:۴۳ بعد از ظهر
نئو - وب لاگ This thread Refback ۰۷-۱۱-۱۳۸۷ ۰۷:۳۸ بعد از ظهر
نئو - پروفایل This thread Refback ۰۷-۱۱-۱۳۸۷ ۰۷:۳۲ بعد از ظهر
سیاوش محمودیان - بلاگ - ساخت روبات یاهو مسنجر - قسمت اول This thread Refback ۰۷-۱۱-۱۳۸۷ ۱۲:۱۴ قبل از ظهر
سیاوش محمودیان - بلاگ - ساخت روبات یاهو مسنجر - قسمت دوم This thread Refback ۰۷-۱۰-۱۳۸۷ ۰۵:۴۰ بعد از ظهر


كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 
ابزارهاي تاپيک
نحوه نمايش

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۳:۵۰ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design