تاپيک
:
سایفر روبات (Cypher Robot)
نمايش پست تنها
۰۷-۲۷-۱۳۸۸, ۰۶:۵۱ بعد از ظهر
#
6
(
لینک دائم
)
radan
عضو جدید
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
سلام به همه دوستان
من تازه وارد اين سايت شدم
از برنامه جالبتونم خيلي ممنون
در جوابمون دوستمون هم jaberpc ، البته با اجازه دوستان- بايد بريد به ديتابيس برنامه در جدول Message و فيلد Response كناره <status> تغيير دهيد.
radan
نمايش مشخصات عمومي
ارسال يك پيام شخصي به radan
يافتن پستهاي بيشتر radan