نمايش پست تنها
قديمي ۰۷-۲۷-۱۳۸۸, ۰۶:۵۱ بعد از ظهر   #6 (لینک دائم)
radan
عضو جدید
 
آواتار radan
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۸۸
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض

سلام به همه دوستان
من تازه وارد اين سايت شدم

از برنامه جالبتونم خيلي ممنون

در جوابمون دوستمون هم jaberpc ، البته با اجازه دوستان- بايد بريد به ديتابيس برنامه در جدول Message و فيلد Response كناره <status> تغيير دهيد.
radan آفلاين است   پاسخ با نقل قول