دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ازخیلی زمان پیش به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار گرفته است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال ازخیلی زمان پیش به عنوان زیرمجموعهای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار گرفته است.
طراحی وب سایت اینتن با تکیه بر تجربیات کارشناسان خود در حوزه طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، دیجیتال مارکتینگ بهترین کمپین های دیجیتال مارکتینگ را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
دیجیتال مارکتینگ ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند سایت HubSpot که از سایتهای معتبر در حوزه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا محسوب میشود. بازاریابی دیجیتال را به عنوان چتر مفهومی معرفی کرده است.
بهتر است که بجای تعریف برای دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم ، همه ی روش ها و ابزارهای آنها را بشناسیم و به عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار دهیم
مفهوم یکتای در دیجیتال مارکتینگ وجود ندارد، اما تعاریف زیر ر ا می توان یک مفهوم قابل قبولی برای دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفت.
دیجیتال مارکتینگ یکسری ابزار و روش های است که برای اینکه محصولات و خدمات را در فضای دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل..) به مخاطبان ارائه کنیم، آنها را مورد استفاده قرار می دهیم.
دیجیتال مارکتینگ، شامل یکسری ابزار و روش ها است که برای رسیدن به اهداف بازاریابی از آنها استفاده می کنند.
.
نمونه های از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را در زیر برای شما معرفی کرده ایم. این موارد عبارتنداز:
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) وب دایرکتوری ،
طراحی سایت ، تبلیغات سنتی و خریداری شده
بهینه سازی موتورهای جستجو (
سئو چیست ؟ سئو SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. سئو فرایند گرفتن ترافیک از نتایج جستجوی " آزاد" ، "اساسی"،" سرمقاله ای" و یا " طبیعی" در موتورهای جستجو است.)
بازاریابی محتوا (Content Marketing)
بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing)
بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
تبلیغات بر اساس کلیک (PPC)
تبلیغات بنری (Banner Advertising)
ایمیل مارکتینگ(Email Marketing)
بازاریابی موبایل (Mobile Marketing)
رپورتاژ آگهی ( رپورتاژ آگهی چیست : رپورتاژ آگهی چیست؟ برای نخستین بار اصطلاح رپورتاژ آگهی در سال 1945 به ادبیات رسانهها افزوده شد. در برخی از کشورها رپورتاژ آگهی قوانین بسیاری زیاد و البته سفت و سختی دارد چون در بین مخاطبان سبب اعتماد می شود و بسیار تاثیر گذار بوده است. در ایران نمی توانیم دقیقا تاریخچه ی برای آن بیان کنیم ولی از گذشته های بسیار دور به شیوه های مختلف از رپورتاژ آگهی استفاده شده است اما هم اکنون در کشور ما تاثیر گذاری زیادی داشته و افراد زیادی از آن استفاده می نمایند.)
بازاریابی از طریق همکاری در فروش (Affiliate Marketing)
بازاریابی ویروسی دیجیتال (Digital Viral Markreting)
منبع خبرگزاری دانشجو