![]() |
1(ها)ضميمه
کد پیاده سازی این مسئله به پرولوگ رو طی دیشب و امروز نوشتم. امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگیره.
نکته: با جابجا کردن دو عبارت append در انتهای گزاره play میتونید خروجی (راه حل) رو به دو صورت مختلف ببینید. . |
سلام كسي فضاي حالت مساله كشيش و ادمخوارها رو داره؟ لطفا من و راهنمايي كنه با تشكر.:7:
|
1(ها)ضميمه
مسئله کشیش ها و آدمخوارها در هوش مصنوعی به صورت گرافیکی به زبان #C
:34: در واقع این برنامه سورس بازی مسئله کشیش ها و آدمخوارها به صورت کاملا گرافیکی است برنامه ای بسیار راحت و جالب است. و داستان از این قراره که 3 کشیش و 3 آدم خوارو به گونه ای باید از اینور رود خونه به اونور رود خونه ببرید که هیچوقت تعداد آدمخوارها از کشیش ها بیشتر نباشد در غیر اینصورت کشیش ها توسط آدمخوارها خورده میشوند. اصل این برنامه باید به گونه ای باشد خود برنامه راه حل را تشخیص بده (هوش مصنوعی) ولی این برنامه یک بازی است و شما باید راه حل را پیدا کنید. کاملا گرافیکی و همراه با صدا میباشد !تقدیم به تمام بچه های نرم افزاری ! برنامه نویس : سید حسن عاشوری لينک منبع |
|
Plastelina Logic Games
سناریو ها..... |
حل مسئله کشیش و آدم خوار رو به زبان c++ می خوام
|
چطور میشه با *a و ids این مساله رو پیاده سازی کرد؟
کسی کدی داره؟ |
سلام
ببخشید من کد پرولوگ این مساله رو میخوام ممنون میشم اگه کسی داره کمکم کنه اینم آدرس ایمیلم t.hajmohamadi@yahoo.com |
سلام
من کدینگ برنامه کشیش و آدمخوارها رو می خواهم در سی شارپ.البته با استفاده از الگورتیم های csp مانند: تپه نوردی و ... |
chera file ha download nemishan?
|
زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۱۲:۲۳ بعد از ظهر ميباشد. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.