Artificial Intelligence - هوش مصنوعی

Artificial Intelligence - هوش مصنوعی (http://artificial.ir/intelligence/)
-   حل مسائل معروف هوش مصنوعي (http://artificial.ir/intelligence/forum102.html)
-   -   حل معماي 8 (8puzzle) به روش هاي مختلف (http://artificial.ir/intelligence/thread1195.html)

Astaraki ۰۲-۲۴-۱۳۹۰ ۰۳:۴۱ بعد از ظهر

ممنون ميشم توضيحات کوتاهي هم بنويسيد! به چه روشي هست؟
به روش ids يا ida*(h1,h2)

hamidreza_kh ۰۲-۲۴-۱۳۹۰ ۰۳:۴۴ بعد از ظهر

1(ها)ضميمه
8پازل به روش ای دی اس (ids) با کد c

hamidreza_kh ۰۲-۲۴-۱۳۹۰ ۰۳:۵۸ بعد از ظهر

link download IDS ba code c
IDS.docx - 4shared.com - online file sharing and storage - download

bita66 ۰۲-۲۸-۱۳۹۰ ۰۷:۲۴ بعد از ظهر

سلام لطفا درخت جستجوی معمای 8 را با a* توضیح بدید!

نهال شمس ۰۳-۵-۱۳۹۰ ۰۹:۱۴ بعد از ظهر

سلام با تشکر میشه 8 پازل رو باروش ida* و یا ids رو با یکی از زبان های برنامه سازی مثل c# بذارین یا ایمیل کنید برام ممنون میشم

نهال شمس ۰۳-۷-۱۳۹۰ ۰۹:۱۴ بعد از ظهر

واقعا ممنون خیلی سایت خوبی دارید

Nazlikiz ۰۳-۸-۱۳۹۰ ۰۶:۱۹ بعد از ظهر

سلام ميشه پياده سازي پازل 8تايي رو با rbfs توضيح بدين و كدشو بذارين؟
بي نهايت ممنون ميشم

hadiabc ۰۵-۱۲-۱۳۹۰ ۱۰:۵۴ بعد از ظهر

معمای 8 به روش a* به زبان c#
crux 8.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download
اگه توضیح خواستین بگید

cancer ۰۷-۲۶-۱۳۹۰ ۰۶:۳۷ بعد از ظهر

سلام سلام سلام.
اولا خیلی سایتتون خیلی بیخده.
99 درصد مصرف کننده و به 0.5 درصد مدیر و فقط 0.5 درصد بقیه غیر مصرف کننده.
من اصلاً حوصله نکردم که این برنامه هایی که آپ کردین رو دانلود کنم راستش اصلاً امیدی نداشتم که سرعت برنامه ها خوب باشه.
برنامه هایی که دارین فکر میکنین که از این برنامه ای که این جا
8 Puzzle Problem, Algorithm, C++ Source Code, Download
هست سریع تره؟
این برنامه ای اون جا هست برای fact 9 حالت کار می کنه خیلی خیلی منبع خوبیه (تقریبا بهترین منبعه).
اگه فکر می کنین سریع تره
cancer_die2000@yahoo.com
این ایمیل منه (فکر نکنم که سریع تر باشه)


از مدیران تقاضا می شود که این پست من را پاک نکنید بخاطر این که گفتم که سایتتون بیخوده (حقیقت تلخ رفیق مثل ته خیار، حرف من بده برو تو بهترو بیار).

با تشکر.

masood ۰۷-۲۶-۱۳۹۰ ۰۹:۱۷ بعد از ظهر

دوست من شما كه به رپ خوندن علاقه زيادي داريد چرا تو زمينه هوش مصنوعي فعاليت مي كنيد.
در همون جهت نتايج بهتري كسب خواهيد كرد.
به هر حال اين تاپيك به پنج صفحه رسيده مسلما خلاف عقيده شما مورد توجه بوده كه به اين حجم رسيده.

بابت سرس ها هم ممنون.
اعضاي سايت خيلي خوشحال مي شن كه شما جزو اون 0.5 درصد غير مصرف كننده باشي.

mehdinajafinia ۰۸-۷-۱۳۹۰ ۱۲:۴۵ بعد از ظهر

سورس کد معمای 8
 
سلام
اگه کد میخوای اینم نمونه سورس کد و فایل exe و نمونه مقاله

لینک زیر شامل تمام فایل های یک پروژه با نام
eight puzzle using RBFS and A* search and manhattan distance heuristic function
لینک1


لینک زیر با نام 8 puzzle Solution whit RBFS

لینک2


لینک فوق هم بد نیست مثل یک پازل هشت خانه یا همون معمای هشت البته با تمام فایل های یک پروژه کامل
لینک3


این لینک هم از یک فایل exe از اجرای راه حل یک معمای 3*3
http://www.8puzzle.com/images/9_puzz...creenshotb.png
لینک4


لینک پروژه با نام
8 puzzle Solution whit RBFS

لینک5


لینک مستقیم یک مقاله با نام Metaheuristics can Solve Sudoku Puzzles.
لینک مقاله

ممنون از همه دوستان :3::53::53:


نقل قول:

نوشته اصلي بوسيله zohre_12151 (پست 20647)
سلام
کمک میخواستم در مورد پروژه هوش مصنوعیم..
کسی کد یکی از این موضوعات رو داره؟..ممنون میشم در این زمینه بهم کمک کنین
کد یکی از این موضوعات رو :
1-حل معمای 8 با RBFS
2-حل معمای 8 با الگوریتم ao*
3-حل معمای 8 با آنالینگ شبیه سازی شده
4-حل معمای 8 با جستجوی Tabu
5-حل معمای 8 وزیر با RBFS
6-حل معمای 8 وزیر با جستجوی Tabu


alireza8 ۰۸-۲۴-۱۳۹۰ ۰۷:۵۳ بعد از ظهر

سلام
میشه روش حل به شکل جستجوی اول عمق و اول سطح بگین؟؟

ava2300 ۰۹-۱۲-۱۳۹۰ ۱۲:۰۰ قبل از ظهر

پازل 8 تایی با جستجو آگاهانه *sma
 
برنامه هشت پازل به زبان سي شارپ يا سی پلاس پلاس ميخواستم. به روش جستجوی آگاهانه *sma

blueheart ۱۰-۴-۱۳۹۰ ۱۰:۴۸ بعد از ظهر

سلام
بازی 8 پازل رو با استفاده از الگوریتم*a در محیط ویژوال بیسیک می خواستم.لطفا راهنماییم کنید.ممنونم.

blueheart ۱۰-۴-۱۳۹۰ ۱۱:۲۳ بعد از ظهر

با سلام
میشه بازی 8 پازل رو با استفاده از الگوریتم *a در محیط ویژوال بیسیک پیاده سازی کنید. ممنون میشم.

kiamnasri ۱۰-۸-۱۳۹۰ ۰۲:۴۳ قبل از ظهر

حل مسله 8 پازل در متلب
 
1(ها)ضميمه
سلام
من سورس کد روش حل بازی 8 پازل رو در متلب ،ضمیمه کردم
برای اجرای برنامه فایل gsk8puzzle.m رو run کنید
در پاسخ به سوال
enter a puzzle in 3 x 3 form (use 0 for space
یه ماتریس 3در3 به صورت زیر وارد کنید

;[8 0 7;6 5 4;3 2 1]
بعد از زدن enter برنامه به صورت زیر جواب رو بدست میاره

intv000 =1

=pzout

3 2 1
6 5 5
8 0 7


intv000 =2

= pzout

3 2 1
6 5 4
0 8 7


hossein5590 ۰۲-۱۷-۱۳۹۱ ۱۰:۲۷ بعد از ظهر

پازل هشت به زبانc
 
سلام وخسته نباشید به شما و تشکر به خاطر سایت بسیار مفیدتون . میخاستم تقاضا کنم ازتون لطفا حل پازل هشت به زبان c به همراه توضیحات برام بزارید واقعا لازم دارم.

hossein5590 ۰۲-۱۷-۱۳۹۱ ۱۱:۰۴ بعد از ظهر

پازل هشت
 
اگه میشه یه نفر توضیح فارسی معمای پازل هشت رو برا من بزاره خیلی لازم دارم. ممنون میشم

mozhdeh_9 ۰۲-۳۱-۱۳۹۱ ۰۹:۰۰ بعد از ظهر

chejur mishe in masala ro ba memetic hal kard????
plzzzzzzzzzzzzzz

aaahmad ۰۳-۷-۱۳۹۱ ۰۶:۰۹ بعد از ظهر

سلام من به لینک گفته شده مراجعه کردم اما متاسفانه به خاطر تسلط تداشتن به زبان انگلیسی نتونستم اون چیزی رو که میخام درک کنم هدف من شرح معمای بازل 8 با الگوریتم زنتیک هست


متشکر

علیرضا پدرام ۰۳-۷-۱۳۹۱ ۱۰:۱۲ بعد از ظهر

نقل قول:

نوشته اصلي بوسيله cancer (پست 20515)
سلام سلام سلام.
اولا خیلی سایتتون خیلی بیخده.
99 درصد مصرف کننده و به 0.5 درصد مدیر و فقط 0.5 درصد بقیه غیر مصرف کننده.
من اصلاً حوصله نکردم که این برنامه هایی که آپ کردین رو دانلود کنم راستش اصلاً امیدی نداشتم که سرعت برنامه ها خوب باشه.
برنامه هایی که دارین فکر میکنین که از این برنامه ای که این جا
8 puzzle problem, algorithm, c++ source code, download
هست سریع تره؟
این برنامه ای اون جا هست برای fact 9 حالت کار می کنه خیلی خیلی منبع خوبیه (تقریبا بهترین منبعه).
اگه فکر می کنین سریع تره
cancer_die2000@yahoo.com
این ایمیل منه (فکر نکنم که سریع تر باشه)


از مدیران تقاضا می شود که این پست من را پاک نکنید بخاطر این که گفتم که سایتتون بیخوده (حقیقت تلخ رفیق مثل ته خیار، حرف من بده برو تو بهترو بیار).

با تشکر.

قربونت برم دقیقا درست گفتی لذا خواهش میکنم بیا با هم یک قرار بزاریم :
من قول میدم حرفتو نشنیده بگیرم تو هم قول بده دیگه ایجا نیایی اگه هم اومدی از همت این بزرگان لذت ببری ولاغیر....
امیدوارم همیشه پیروز باشی:53::53::53::36:

aaahmad ۰۳-۸-۱۳۹۱ ۰۹:۲۰ قبل از ظهر

معمای 8
 
سلام

اول از همه ما اینجا دور هم جمع شدیم تا به هم کمک کنیم
دوم: اینجا یک انجمن علمیه بنابراین ما باید تو این انجمن به کسی که این انجمن رو ایجاد کرده حالا چه بی سواد یا باسواد احترام بزاریم
سوم : این لینکی که شما معرفی کردید من هیچ تکه کدی ندیدم بنابراین ازتون میخام که منو راهنمایی کنید


با تشکر

shadibhr ۰۳-۱۶-۱۳۹۱ ۰۷:۳۸ بعد از ظهر

خواهش میکنم برنامه هشت پازل به زبان سي شارپ يا سی پلاس پلاس به روش جستجوی آگاهانه *sma یا جستجوی دو طرفه بزارین لطفا سریع جواب بدین من باید تا 2 روز دیگه تحویل بدم

mehrdad372 ۰۴-۱-۱۳۹۱ ۱۱:۲۹ قبل از ظهر

استادتون گفته نصفش به جواب میرسه؟

h_salehi ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۰۲:۰۱ بعد از ظهر

8puzzle
 
لطفا کد متلب 8puzzle با روشهای Iterative deepening search و A*search، gready search و BFS. خواهش می کنم

rahelehh ۰۴-۳۱-۱۳۹۱ ۰۷:۰۰ بعد از ظهر

لطفا کد متلب 8puzzle با روشهای Iterative deepening search و A*search، gready search و BFS. خواهش می کنم

mozhdeh_9 ۰۶-۱۰-۱۳۹۱ ۱۱:۵۸ بعد از ظهر

می شه کمکم کنید این مساله را با الگوریتم ژنتیک حل کنم .plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

mehdinajafinia ۰۶-۱۱-۱۳۹۱ ۰۱:۵۴ بعد از ظهر

نقل قول:

نوشته اصلي بوسيله mozhdeh_9 (پست 25894)
می شه کمکم کنید این مساله را با الگوریتم ژنتیک حل کنم .plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

سلام
ارائه من معمای ان وزیر بوده با شبیه سازی++ c ،پاور پوینت هم داره،البته با یه زبان دیگه هم شبیه سازی شده
خواستید میل بزنید،هماهنگ کنید

ray ۰۷-۲۲-۱۳۹۱ ۱۱:۵۹ قبل از ظهر

سلام ..
حل الگوریتم 8 پازل با برنامه نویسی متلب با تابع هیورستیک و تابع تضاد خطی میخوام ..
متشکرم ..

zoha98 ۰۸-۵-۱۳۹۱ ۱۰:۰۷ بعد از ظهر

سلام
من برای دانلود سورس "بازی8"به زبان دلفی هرچی رو فایل ضمیمه کلیک میکنم فایل دانلود نمیشه.ممنون میشم راهنماییم کنید

far.farzane ۰۸-۲۰-۱۳۹۱ ۱۲:۰۸ بعد از ظهر

با سلام
الگوریتم 8پازل رو با استفاده از جستجوی تعمقی تدریجی میخواستم
سپاسگزار میشم اگه راه حل آنرا بگذارید

mgmi ۰۸-۲۱-۱۳۹۱ ۰۶:۴۵ بعد از ظهر

با سلام. خدمت تمام دوستان و عزیزان و با آرزوی اوقات خوش.
خیلی از مطالب استفاده کردم. از تک تک عزیزان ممنونم.

far.farzane ۰۹-۷-۱۳۹۱ ۰۶:۲۹ بعد از ظهر

سلام
دوستان ازتون خواهش میکنم اگه کد برنامه 8 پازل رو به روش جستجوی تعقی تدریجی دارین لینکشو قرار بدین
خیلی خیلی ممنون میشم
خیلی هم لازمش دارم خواهش میکنم کمک کنید
ممنون

sari-1369 ۰۹-۱۵-۱۳۹۱ ۱۱:۲۶ قبل از ظهر

اساتید لطفا راهنمایی کنند

http://artificial.ir/intelligence/post27050-16.html

mahanomah ۰۹-۲۳-۱۳۹۱ ۰۸:۳۹ بعد از ظهر

با سلام

لطفا راه حل بهینه در حل مسئله 8 وزیر رو بگید.
در واقع از میان الگوریتم های مختلف، الگوریتم بهینه کدومه و چرا؟
تفاوتش با دیگر الگوریتم ها چیه؟؟؟

لطفا کامل توضیح دهید چونکه برای مقاله درس شیوه میخوامش.

ممنون

shima3000 ۰۱-۵-۱۳۹۲ ۱۲:۱۱ بعد از ظهر

سلام میشه این کدم ک درواقع همین مسئله هس ولی باروش*Aرو برام توضیح بدینننننننننن خواهش

كد:

  Solution of the 8 puzzle.
                Uses A-Star algorithm.
                #include <stdio.h>
                #include <string.h>
                #include <iostream.h>
                #include <math.h>
                #include <stdlib.h>
                #define DOWN 0
                #define UP 1
                #define LEFT 2
                #define RIGHT 3
                #define H2
                struct elementstruct
                {
                  int block[9];
                  char* str;
                  int pathcost;
                  int valid;
                  int totalcost;
                  elementstruct* next;
                };
                int heur(int block[]);
                void prepend(elementstruct* newnode, elementstruct* oldnode, int operator1);
                int goal(int* block);
                int notonqueue(int block[]);
                elementstruct* bestnodefromqueue();
                void print_block(int* block);
                int apply (int* newstate, int* oldstate, int op);
                elementstruct* newelement();
                int op(char);
                char to_char(int i);
                char rep[] = "dulr";
                int notvalid1[4] = { 6, 0, 0, 2 };
                int notvalid2[4] = { 7, 1, 3, 5 };
                int notvalid3[4] = { 8, 2, 6, 8 };
                int applyparam[4] = { +3, -3, -1, +1 };
                int goal_block[9] = { 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8}; //8 indicates no tile
                int maxdepth;
                elementstruct* top;
                int main()
                {
                  int block[9];
                  printf("\nThe Eight Puzzle!\n");
                  printf("\nPlease Enter the initial state of the game \n"
                        " [Represent tiles with numbers 1 to 8, and the blank space as 'x'.\n"
                        " Start writing them from left to right for each row. Start from the topmost row to the bottommost row.\n"
                        " Your final string will look similar to this '1 4 2 3 x 6 7 8 5'.\n"
                        " Do not forget the spaces in between the characters]\n");
                  int i = 0;
                  while(i<9)
                    {
                    char chr;
                    chr = fgetc(stdin);
                    if (chr==32) continue;
                    if (chr=='x') block[i] = 8;
                    else if (chr >= '1' && chr <= '9') block[i] = chr - '1';
                    else { printf("Invalid Input. Example of valid input...2 1 3 4 7 5 6 8 x.", chr); return 1; }
                    i++;
                    }
                  fgetc(stdin); //flush out the end of line character
                  printf("\n Now Enter the Goal State in a similar way. (Typical. 1 2 3 4 5 6 7 8 x): ");
                  i = 0;
                  while(i<9)
                    {
                    char chr;
                    chr = fgetc(stdin);
                    if (chr==32) continue;
                    if (chr=='x') goal_block[i] = 8;
                    else if (chr >= '1' && chr <= '9') goal_block[i] = chr - '1';
                    else { printf("chr=%d. Invalid Input. Example of valid input...2 1 3 4 7 5 6 8 x.",(int) chr); return 1; }
                    i++;
                    }
                  printf("Enter the maximum depth you want to search (<25 is solved quickly): ");
                  scanf("%d", &maxdepth);
                  printf("\nWorking...");
                  top = newelement();
                  for(i=0; i<9; i++)
                    top->block[i] = block[i];
                  top->totalcost = heur(block);
               
                  elementstruct* newnode = newelement();
                  while (1)
                    {
                      elementstruct* node = bestnodefromqueue();
                      if (node == NULL) {
                    printf("done!\n");
                    printf("There is no solution to this of less than %d depth.\n", maxdepth);
                    printf("Try increasing the depth by 5.\n");
                    printf("If there is no solution within 35-40 depth, the pattern is usually unsolvable.\n\n");
                    break;
                      }
                      else if (goal(node->block)) {
                    char chr[15];
                    printf("done. \nFound the solution of least number of steps (%d).", node->pathcost);
                    printf("\nWant a graphical display of each step? (Y/N)?");
                    scanf("%s", chr);
                    if(chr[0] =='n' || chr[0]=='N') {
                      printf("\n (Move Blank u=up, d=down, l=left, r=right)\n");
                      printf(node->str);
                      printf("\n");
                      break;
                    }
                 
                    int block2[9];
                    for (i=0; i<node->pathcost; i++)
                      {
                        print_block(block);
                        apply(block2, block, op(node->str[i]));
                        for(int j=0; j<=8; j++)
                          block[j] = block2[j];
                      }
                    print_block(block);
                 
                    printf("\nGraphical Display Complete.\nThe steps taken were: (Move blank u=up, d=down, l-left, r=right)\n");
                    printf(node->str);
                    printf("\n");
                    break;
                 
                      }
                      if (node->totalcost > maxdepth) continue;
                      for(i=0; i<=3; i++) {
                    if (apply(newnode->block, node->block, i) == -1)
                      continue;
                    if (notonqueue(newnode->block)) {
                      prepend(newnode, node, i);
                      newnode = newelement();
                      if (newnode==NULL) { printf ("ERROR!! insufficient memory!! Try decreasing depth!"); return 1; }
                    }
                      }
                    }
                    return 0;
                }
                int heur(int* block)
                {
                #ifdef H2
                  int to_return = 0;
                  for(int i=0; i<9; i++)
                    {
                    to_return += abs((i/3) - (block[i]/3));
                    to_return += abs((i%3) - (block[i]%3));
                    }
                  return to_return;
               
                #else
                  int to_return = 0;
                  for(int i=0; i<9; i++)
                    {
                      if (block[i] != i) to_return++;
                    }
                  return to_return;
               
                #endif
                }
                void prepend(elementstruct* newnode, elementstruct* oldnode, int op)
                {
                  newnode->next = top;
                  top = newnode;
                  strcpy(newnode->str, oldnode->str);
                  newnode->str[oldnode->pathcost] = rep[op];
                  newnode->str[oldnode->pathcost+1] = 0;
                  newnode->pathcost = oldnode->pathcost+1;
                  newnode->totalcost = newnode->pathcost + heur(newnode->block);
                  if (newnode->totalcost < oldnode->totalcost) newnode->totalcost = oldnode->totalcost;
                }
                int goal(int* block)
                {
                  int* g_block = goal_block;
                  for(int i=0; i<9; i++)
                    if ((*(block++))!=(*(g_block++)))
                      return 0;
                  return 1;
                }
                int notonqueue(int* block)
                {
                  int i,j;
                  elementstruct* t = top;
               
                  while (t!=NULL)
                    {
                      for(i=0; i<9; i++)
                    if (t->block[i] != block[i]) break;
                      if (i==9) return 0;
                   
                      t = t->next;
                    }
                  return 1;
                }
                elementstruct* bestnodefromqueue()
                {
                  elementstruct* t = top;
                  int min_totalpathcost = 1000;
                  int totalpathcost;
                  elementstruct* to_return = NULL;
                  while (t != NULL)
                    {
                      if (t->valid==1 && t->totalcost < min_totalpathcost)
                    {
                    min_totalpathcost = t->totalcost;
                    to_return = t;
                    }
                      t = t->next;
                    }
               
                  if (to_return != NULL) to_return->valid = 0;
                  return to_return;
                }
                int apply (int* newstate, int* oldstate, int op)
                {
                  int j;
                  int blank;
                  for (j=0; j<9; j++)
                    if (oldstate[j]==8) { blank=j; break; }
                  if (blank==notvalid1[op] || blank==notvalid2[op] || blank==notvalid3[op])
                    return -1;
                  for (j=0; j<9; j++)
                    newstate[j] = oldstate[j];
                  newstate[blank] = newstate[blank+applyparam[op]];
                  newstate[blank+applyparam[op]] = 8;
                  return 1;
                }
                elementstruct* newelement()
                {
                  elementstruct* t = new elementstruct;
                  if (t==NULL) return NULL;
                  t->valid = 1;
                  t->str = new char[maxdepth+1];
                  if (t->str ==NULL) return NULL;
                  t->str[0] = 0;
                  t->pathcost = t->totalcost = 0;
                  t->next = NULL;
                  return t;
                }
                void print_block(int* block)
                {
                  printf("\n");
                  printf ("\n-------");
                  printf ("\n|%c|%c|%c|", to_char(block[0]), to_char(block[1]), to_char(block[2]));
                  printf ("\n-------");
                  printf ("\n|%c|%c|%c|", to_char(block[3]), to_char(block[4]), to_char(block[5]));
                  printf ("\n-------");
                  printf ("\n|%c|%c|%c|", to_char(block[6]), to_char(block[7]), to_char(block[8]));
                  printf ("\n-------");
                }
                char to_char(int i)
                {
                  if (i>=0 &&i<=7) return i+'1';
                  else if (i==8) return 'x';
                  else { printf("ERROR in Program!"); return -1; }
                }
                int op(char i)
                {
                switch (i)
                  {
                  case 'd': return 0;
                  case 'u': return 1;
                  case 'l': return 2;
                  case 'r': return 3;
                  default: printf("ERROR!"); return -1;
                  }
                }


nf_niloo ۰۱-۲۷-۱۳۹۲ ۰۳:۱۸ بعد از ظهر

سلام
کسی از دوستان مساله ی 8puzzel رو با تپه نوردی حل نکرده؟
اگه کسی به زبان c# یا متلب داره بذاره ممنون می شم:1:

tina2451 ۰۲-۱۶-۱۳۹۲ ۰۹:۲۱ قبل از ظهر

سلام من برنامه معمای هشت به زبان پرولوگ رو با توضیحات میخوام که هر قسمت دقیقا چه کاری انجام میده .سورس برنامه رو دانلود کردم ولی توضیحات رو لازم دارم .ممنون میشم توضیحات رو هم بذارید با تشکر فراوان

tina2451 ۰۲-۱۷-۱۳۹۲ ۰۹:۲۳ قبل از ظهر

مهمای 8
 
سلام .مرسی از اینکه کد معمای 8 رو به زبان پرولوگ گذاشتین.ولی من توضیحات رو هم میخوام.
خط به خط برنامه
ممنون میشم کمکم کنید:8::8::8::8:

سهرابی ۰۲-۲۷-۱۳۹۲ ۱۰:۴۸ بعد از ظهر

میشه تعداد گرهای تولیدی را در چند جست وجو مقایسه کرد


زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۳:۳۳ بعد از ظهر ميباشد.

Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.