نمايش پست تنها
قديمي ۱۱-۱۵-۱۳۸۸, ۱۰:۵۳ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
Astaraki Female
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Thumbs up نقش و ارتباط وب معنايي در مدل b2b تجارت الكترونيك

نقش و ارتباط وب معنايي در مدل b2b تجارت الكترونيك


خلاصه مقاله:
آمدن اينترنت و پيشرفت تجارت الكترونيك در محيط وب، باعث تغيير نوع تجارت از شكل سنتي به شكل مبتني بر وب شده است حال شركتها و مشتريان با انبوه اطلاعات و صفحات وب در فضاي يابر مواجه شده اند كه جستجو، جمع آوري و پردازش اطلاعات براي تامين نيازمنديهايشان كاري بسيار طاقت فرسا است ولي تكنولوژي وب معنايي اين امر را برطرف نموده است. در اين مقاله به بررسي و نقش وب معنايي روي مدل تاجر به تاجر (b2b) تجارت الكترونيك و تبيين اثر آن بر روي تجارت، مشتريان، اقتصاد و چرخه زندگي b2b و تشريح معماري مدل محاوره اي مدل مبتني بر bpims-ws يكپارچگي در شبكه معنايي و وب سرويس معنايي پرداخته و مزايا و موانع استقرار آن را تشريح مي نماييم.

كلمات كليدي:
وب معنايي ، تجارت الكترونيك ، عامل ، شناسه متحدالشكل منابع ، شماي آردي اف ، چارچوب توصيف منبع ، زبان نشانه گذاري توسعه پذير ، هستي شناسي ، تجارت الكترونيك تاجر با تاجر ، جارت الكترونيك تاجر با مشتري ، وب سرويس
فايل ضميمه
نوع فايل: pdf IECWTC02_002_248540.pdf (114.4 كيلو بايت, 146 نمايش)
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده اند:
agb (۰۹-۲۴-۱۳۹۲), fo-eng (۰۴-۳۰-۱۳۹۴), sare_2007 (۰۲-۲۴-۱۳۹۰)

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online