Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > متفرقه > هوش مصنوعی در بازی


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۲-۳-۱۳۹۵, ۰۲:۲۶ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو جدید
 
آواتار hobgoblin
 
تاريخ عضويت: اسفند ۱۳۹۴
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض الگوریتم و کرنل بازی جمع اوری دانه ها (mancala kalah)

با سلام
بنده قصد دارم یک کرنل طراحی کنم که دو کد را که برای این بازی نوشته شده است را دریافت کرده و با نشان دادن هر حرکت در نهایت برنده را اعلام میکند.(برای درس هوش مصنوعی)
اما از ساخت کرنل برای این کار هیچ اطلاعاتی ندارم و نمیدانم از کجا باید شروع کنم لظفا اگر دوستان میدانند بنده را راهنمایی کنند تا موفقیت آمیز این کرنل اجرا مسابقه بین دو کد را پیاده سازی نمایم
همچنین برای این بازی از کدام الگوریتم هوش مصنوعی استفاده شود بهتر است ؟؟
با سپاس
hobgoblin آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
پاسخ



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۲:۴۸ بعد از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design