نمايش پست تنها
قديمي ۰۲-۳-۱۳۹۵, ۰۲:۲۶ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
hobgoblin Male
عضو جدید
 
آواتار hobgoblin
 
تاريخ عضويت: اسفند ۱۳۹۴
پست ها: 1
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
پيش فرض الگوریتم و کرنل بازی جمع اوری دانه ها (mancala kalah)

با سلام
بنده قصد دارم یک کرنل طراحی کنم که دو کد را که برای این بازی نوشته شده است را دریافت کرده و با نشان دادن هر حرکت در نهایت برنده را اعلام میکند.(برای درس هوش مصنوعی)
اما از ساخت کرنل برای این کار هیچ اطلاعاتی ندارم و نمیدانم از کجا باید شروع کنم لظفا اگر دوستان میدانند بنده را راهنمایی کنند تا موفقیت آمیز این کرنل اجرا مسابقه بین دو کد را پیاده سازی نمایم
همچنین برای این بازی از کدام الگوریتم هوش مصنوعی استفاده شود بهتر است ؟؟
با سپاس
hobgoblin آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online