نمايش پست تنها
قديمي ۰۹-۱۸-۱۳۹۲, ۱۰:۴۹ بعد از ظهر   #1 (لینک دائم)
nini2 Female
عضو فوق فعال
 
آواتار nini2
 
تاريخ عضويت: آبان ۱۳۸۹
محل سكونت: کردستان
پست ها: 45
تشكرها: 41
22 تشكر در 18 پست
My Mood: Shad
پيش فرض مقاله: بهينه سازي دوره گارانتي در جمعيت مشتريان غيرهمگن توسط الگوريتم بهينه سازي فاخت



امروزه گارانتي بخشي از هر محصول است. از آنجا كه طول دوره گارانتي مستقيما به هزينه توليد مرتبط است لازم است اين دوره به گونه اي تعيين گردد كه توليد سود ماكزيمم شده و رضايت مشتري جلب گردد. علاوه بر اين بر اساس رفتار مشتريان، فرض مي شود كه افزايش دوره ي گارانتي منجر به حصول اعتماد مشتريان بيشتري شده و اين امر منجر به فروش بيشتر تا رسيدن به اشباع بازار مي شود. بايد توجه داشت كه مشتريان مختلف داراي رفتار مصرفي متفاوتي هستند و كارايي محصول تاثير مستقيم روي نرخ شكست در عمر محصول دارد. بنابراين دوره بهينه براي هر گروه فرق دارد. در واقع ما نميتوانيم براي گروه هاي مختلف از مشتريان دوره گارانتي متفاوتي در نظر بگيريم. در نتيجه با استفاده از الگوريتم بهينه سازي فاخته (COA) تلاش مي كنيم تا يك دوره ي گارانتي مشترك براي تمام جمعيت پيدا كنيم. اين تحقيق بر اساس داده هاي واقعي شركتهاي توليد لوازم خانگي انجام شده است. نتايج نشان مي دهد كه افزايش قابل توجهي در فروشها به هنگام استفاده از COAرخ مي دهد. بدين ترتيب گارانتي طولاني تر از طريق سود فروش (بدون كاهش محدوده سود ) ارائه مي گردد.

اين مقاله در Journal of industrial engineering international (ژورنالي open access از Springer) چاپ شده است.
(دانلود مقاله از ادامه مطلب)
nini2 آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online