Artificial Intelligence - هوش مصنوعی  
انجمن را در گوگل محبوب کنيد :

بازگشت   Artificial Intelligence - هوش مصنوعی > محاسبات نرم > شبکه های عصبی (Neural Networks)


 
تبليغات سايت
Iranian Association for the Advancement of Artificial Intelligence
ارسال تاپيک جديد  پاسخ
 
LinkBack ابزارهاي تاپيک نحوه نمايش
قديمي ۰۶-۲۹-۱۳۹۱, ۱۲:۲۸ قبل از ظهر   #1 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار Lemon
 
تاريخ عضويت: آبان ۱۳۸۸
محل سكونت: ایران
پست ها: 33
تشكرها: 10
38 تشكر در 17 پست
My Mood: Vaaaaay
Exclamation سوال: شبکه عصبی ژنتیکی (NeuroEvolution)

یکی از کاربردهای الگوریتم ژنتیک، استفاده از آن برای بهینه سازی وزن های شبکه عصبی است. دارم روی پروژه Pacman کار می کنم و قصد دارم برای برنامه نویسی Ghost ها از از NeuroEvolutionary کمک بگیرم. موارد قبلی که کار کردم، Population based بوده و خیلی راحت می تونستم برازندگی هر عضو جمعیت را بدست بیارم، اما اینجا....

یک محیط Multi Agent دارم که برای هر عامل (Ghost)، یک شبکه عصبی در نظر گرفتم، هدف اینه که یادگیری بصورت آنلاین انجام بشه، در هر لحظه از جمعیت، فقط یک عضو فعاله، برازندگی بقیه individual ها را چطور بدست بیارم؟

ممنون میشم کمکم کنید
__________________
دورها آوایی است که مرا می خواند...
Lemon آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online  
قديمي ۰۶-۲۹-۱۳۹۱, ۰۷:۴۰ قبل از ظهر   #2 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار saeedfa
 
تاريخ عضويت: آذر ۱۳۸۸
محل سكونت: tehran
پست ها: 49
تشكرها: 2
16 تشكر در 16 پست
ارسال پيغام Yahoo به saeedfa Send a message via Skype™ to saeedfa
پيش فرض

نقل قول:
نوشته اصلي بوسيله Lemon نمايش پست
یکی از کاربردهای الگوریتم ژنتیک، استفاده از آن برای بهینه سازی وزن های شبکه عصبی است. دارم روی پروژه Pacman کار می کنم و قصد دارم برای برنامه نویسی Ghost ها از از NeuroEvolutionary کمک بگیرم. موارد قبلی که کار کردم، Population based بوده و خیلی راحت می تونستم برازندگی هر عضو جمعیت را بدست بیارم، اما اینجا....

یک محیط Multi Agent دارم که برای هر عامل (Ghost)، یک شبکه عصبی در نظر گرفتم، هدف اینه که یادگیری بصورت آنلاین انجام بشه، در هر لحظه از جمعیت، فقط یک عضو فعاله، برازندگی بقیه individual ها را چطور بدست بیارم؟

ممنون میشم کمکم کنید
نمیشه فقط اونی که تو هر مرحله فعال هست رو update کرد. لازمه همه update شن تو هر مرحله ؟
__________________
www.saeedfa.com
مشاور حل مسائل خیلی سخت
saeedfa آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از saeedfa تشكر كرده است:
Lemon (۰۶-۲۹-۱۳۹۱)
قديمي ۰۶-۲۹-۱۳۹۱, ۱۱:۰۳ قبل از ظهر   #3 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار Lemon
 
تاريخ عضويت: آبان ۱۳۸۸
محل سكونت: ایران
پست ها: 33
تشكرها: 10
38 تشكر در 17 پست
My Mood: Vaaaaay
Exclamation

ممنون که جواب دادید. راستش میخوام یه پروژه ای مشابه این

بنویسم، برای هر ماشین یک کنترلر در نظر گرفتم و هر کنترلر توسط یک Neuroevolution هدایت میشه و تکامل شبکه عصبی قراره آنلاین باشه.
من سابقاً با Neuroevolution کار کردم، اما مبتنی بر جمعیت بوده، مثلاً یه جمعیت 20 تایی، و برای هر individual یک ماشین میذاشتم و در پایان بازه زمانی t، برازندگی هر ماشین (هر عضو جمعیت) را محاسبه می کردم و مشکلی نبود.... اما اگر فقط یک یا تعداد کمی ماشین داشته باشم، تعداد اعضای جمعیت خیلی کم میشه، چطور میشه برای هر کدوم از ماشین ها یک کنترلر در نظر گرفت؟! ممنون میشم منو راهنمایی کنید، خیلی بهش نیاز دارم


نمی دونم چرا لینکش نمیاد: لطفا توی یووووو تییی یوبببب بزنید
Traing cars with Neuro evolution
__________________
دورها آوایی است که مرا می خواند...
Lemon آفلاين است   پاسخ با نقل قول
قديمي ۰۶-۲۹-۱۳۹۱, ۱۱:۰۶ قبل از ظهر   #4 (لینک دائم)
عضو فوق فعال
 
آواتار Lemon
 
تاريخ عضويت: آبان ۱۳۸۸
محل سكونت: ایران
پست ها: 33
تشكرها: 10
38 تشكر در 17 پست
My Mood: Vaaaaay
پيش فرض

این
__________________
دورها آوایی است که مرا می خواند...
Lemon آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Lemon تشكر كرده است:
h_rezaei (۰۶-۳۰-۱۳۹۱)
پاسخ

Tags
multi agent



كاربران در حال ديدن تاپيک: 1 (0 عضو و 1 مهمان)
 

قوانين ارسال
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is فعال
شکلکها فعال است
كد [IMG] فعال است
كدهاي HTML غير فعال است
Trackbacks are فعال
Pingbacks are فعال
Refbacks are فعال




زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۳:۰۸ قبل از ظهر ميباشد.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.

Teach and Learn at Hexib | Sponsored by www.Syavash.com and Product In Review

استفاده از مطالب انجمن در سایر سایت ها، تنها با ذکر انجمن هوش مصنوعي به عنوان منبع و لینک مستقیم به خود مطلب مجاز است

Inactive Reminders By Icora Web Design