نمايش پست تنها
قديمي ۱۰-۲۹-۱۳۹۰, ۱۲:۵۲ بعد از ظهر   #109 (لینک دائم)
mari.6833 Male
عضو جدید
 
آواتار mari.6833
 
تاريخ عضويت: مهر ۱۳۹۰
پست ها: 2
تشكرها: 0
0 تشكر در 0 پست
Unhappy mari.6833

بچه ها از کمکتون ممنونم لطف کردین
مقالم رو نوشتم ارائه هم دادم خداروشکر استاد هم از محتواش راضی بود. فقط الان می خوام یه برنامه بنویسم که توش خیلی مشکل دارم اگه میشه راهنماییم کنید. برنامه صفحه شطرنج هشت در هششت که فقط یک مهره اسب داره که به صورت ال با چهارخانه حرکت میکنه. نباید توی خانه های تکراری بره و در آخر به خانه ی اول برسه. طریقه حرکتش رو بهم بگید؟
میخواستم با ویبی 6 بنویسم که 64تا کامند یا لیبل باشه که رنگ عوض میکنه. خوبه به نظرتون؟
mari.6833 آفلاين است   پاسخ با نقل قول