با سلام دوباره
ظاهرا متوجه منظور من نشده اید، برای روشن شدن مطلب باید بگویم که منظور من از بازی Computer Video Game اعم از دو بعدی و سه بعدی امروزی بود نه تئوری بازیها. من در هیچ جای مطلبم به هرس آلفا بتا یا *A اشاره نکردم چون هنوز بهترین الگوریتم برای پیدا کردن کوتاهترین مسیر در بازی ها (مظورم از بازی) الگوریتم *A است.
من به طور خاص به روش های یادگیری به خصوص الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی اشاره کردم ، بسیار بسیار خوشحال خواهم شد اگر نمونه ای از بازی های امروزی مثل Battlefield، Call of duty ،UNCHARTED یا هر بازی دیگر را بیاورید که از یکی از روش های مذکور استفاده کرده باشند!
شاید اگر به پیوندی که به شما داده بودم مراجعه کرده بودید متوجه داستان می شدید. به هر حال من اصراری ندارم که شما را قانع کنم یا با شما وارد بحث شوم، من فقط نظرم را با توجه به تجربه ای در این موضوع داشم ارائه کردم.
موفق باشید.
|