نمايش پست تنها
قديمي ۰۹-۱۲-۱۳۹۰, ۱۲:۰۶ قبل از ظهر   #5 (لینک دائم)
HojjatJafary Male
عضو فوق فعال
 
آواتار HojjatJafary
 
تاريخ عضويت: فروردين ۱۳۹۰
محل سكونت: Teh
پست ها: 31
تشكرها: 1
29 تشكر در 14 پست
My Mood: Nafaskesh
پيش فرض

با سلام دوباره
ظاهرا متوجه منظور من نشده اید، برای روشن شدن مطلب باید بگویم که منظور من از بازی Computer Video Game اعم از دو بعدی و سه بعدی امروزی بود نه تئوری بازی‌ها. من در هیچ جای مطلبم به هرس آلفا بتا یا *A اشاره نکردم چون هنوز بهترین الگوریتم برای پیدا کردن کوتاهترین مسیر در بازی ها (مظورم از بازی) الگوریتم *A است.
من به طور خاص به روش های یادگیری به خصوص الگوریتم ژنتیک و شبکه عصبی اشاره کردم ، بسیار بسیار خوشحال خواهم شد اگر نمونه ای از بازی های امروزی مثل Battlefield، Call of duty ،UNCHARTED یا هر بازی دیگر را بیاورید که از یکی از روش های مذکور استفاده کرده باشند!

شاید اگر به پیوندی که به شما داده بودم مراجعه کرده بودید متوجه داستان می شدید. به هر حال من اصراری ندارم که شما را قانع کنم یا با شما وارد بحث شوم، من فقط نظرم را با توجه به تجربه ای در این موضوع داشم ارائه کردم.

موفق باشید.
HojjatJafary آفلاين است   پاسخ با نقل قول