نمايش پست تنها
قديمي ۰۱-۲-۱۳۹۰, ۱۱:۱۵ قبل از ظهر   #11 (لینک دائم)
sepideh.r Female
عضو جدید
 
آواتار sepideh.r
 
تاريخ عضويت: مرداد ۱۳۸۹
محل سكونت: abhar
پست ها: 8
تشكرها: 2
1 تشكر در 1 پست
پيش فرض

من برای پایان نامم نرم افزار weka رو لازم دارم.اگه کسی بتونه کمکم کنه ممنون میشم و اینکه چطور داده هارو از excelبه sql میشه انتقال داد
sepideh.r آفلاين است   پاسخ با نقل قول

  #ADS
نشان دهنده تبلیغات
تبليغگر
 
 
 
تاريخ عضويت: -
محل سكونت: -
سن: 2010
پست ها: -
 

نشان دهنده تبلیغات is online