نمايش پست تنها
قديمي ۰۷-۱۴-۱۳۸۸, ۰۳:۱۶ بعد از ظهر   #3 (لینک دائم)
Astaraki Female
Administrator
 
آواتار Astaraki
 
تاريخ عضويت: خرداد ۱۳۸۷
محل سكونت: تهران-کرج!
پست ها: 3,465
تشكرها: 754
16,337 تشكر در 3,127 پست
My Mood: Mehrabon
ارسال پيغام Yahoo به Astaraki
Smile

میدونید مهمترین مساله توی شبیه سازی سه بعدی فوتبال راه رفتن ایجینته که باید سریع و مستقیم و با کنترل کامل باشه!
البته منظوراز مستقیم اینه که ایجینت در را رفتن منحرف نشه و قالبیت کنترل داشته باشه يعني اینکه ما بتونیم به هر جهتی بکشونیم و یا سرعت رو کم و متوقف کنیم به طوری که زمین نخوره

اين مقاله در اين زمينه توضيح ميده:
فايل ضميمه
نوع فايل: pdf Planning walking patterns for a biped robot.pdf (282.2 كيلو بايت, 656 نمايش)
Astaraki آفلاين است   پاسخ با نقل قول
از Astaraki تشكر كرده اند:
a.erfanian (۰۹-۵-۱۳۸۹), artificial_engineer (۰۷-۱۵-۱۳۹۰), bluelithium (۰۷-۱۵-۱۳۸۸), hosseintorab (۰۷-۱۴-۱۳۹۱), kingsan (۰۶-۲۴-۱۳۹۰), mahdinejad-gm (۱۰-۲۷-۱۳۸۸), mpnr (۰۵-۱۰-۱۳۹۰), norouzii89 (۱۱-۳-۱۳۸۹), saeedtmp (۱۱-۱۲-۱۳۸۸), valipour (۰۴-۹-۱۳۸۹)