![]() |
مقالات شبيه سازی فوتبال سه بعدی
1(ها)ضميمه
سلام دوستان
با توجه به کم بودن منابع و مقالات در بخش سه بعدی امروز چند مقاله قرار میدم از دوستان دیگه هم می خوام که اگه دستی تو این موضوع دارن مقالات خودشون رو ارسال کنند مقاله اول / کلیاتی در مورد روباتیک و راه رفتن ایجنته که بسیار میتونه تو شبیه سازی سه بعدی کاربرد داشته باشه : |
1(ها)ضميمه
دومی tdp تیم زیگورات سال 2007 است که بازم طریقه راه رفتن روبات و ..... رو توضیح میده
|
1(ها)ضميمه
میدونید مهمترین مساله توی شبیه سازی سه بعدی فوتبال راه رفتن ایجینته که باید سریع و مستقیم و با کنترل کامل باشه!
البته منظوراز مستقیم اینه که ایجینت در را رفتن منحرف نشه و قالبیت کنترل داشته باشه يعني اینکه ما بتونیم به هر جهتی بکشونیم و یا سرعت رو کم و متوقف کنیم به طوری که زمین نخوره:) اين مقاله در اين زمينه توضيح ميده: |
1(ها)ضميمه
مفاهيم و کاربردهای ليگ ربوکاپ شبيه سازی فوتبال سه بعدی
دانلود مقاله(ترجمه شده) |
1(ها)ضميمه
SimSpark – Concepts and Application in the RoboCup 3D Soccer Simulation League
دانلود: |
سینماتیک معکوس
سلام. ممکنه در مورد سینماتیک معکوس منو راهنمایی کنین؟ مقالات زیادی در موردش خوندم اما هنوز نمیدونم چه طوری باید برای روتیشن روبات ازش استفاده کنم
|
سلام، این قسمت را هم نگاه کن مخصوصا pdf مربوط به Inverse kinematic
اگر باز متوجه نشدید سوالتون رو دقیقتر مطرح کنید که دقیقا میخواید چه کار کنید با آرزوی موفقیت |
2(ها)ضميمه
برای داشتن یه تیم خوب تو زمینه رباتهای انسان نما صرفا داشتن یک واک مستقیم جواب گو نیست باید یه omnidirectinal walk پیاده سازی کرد من یه چنتا مقاله تخصصی در همین زمینه اپلود میکنم .
|
سلام
اگه کسی 1مقاله خوب در مورد همه چی شبیه سازی فوتبال 3بعدی برا gmailم بسنده. moh3nakbari@gmail.com |
سلام
اگه کسی 1مقاله خوب در مورد شبیه سازی فوتبال 3بعدی و 2 بعدی به ایمیلم بفرسته ممنون می شم navid.nouroozi@yahoo.com |
زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۱۰:۱۳ بعد از ظهر ميباشد. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.