Artificial Intelligence - هوش مصنوعی

Artificial Intelligence - هوش مصنوعی (http://artificial.ir/intelligence/)
-   هوش مصنوعی در بازی (http://artificial.ir/intelligence/forum31.html)
-   -   سوال (http://artificial.ir/intelligence/thread1716.html)

4140 ۰۱-۸-۱۳۸۹ ۰۳:۵۰ بعد از ظهر

سوال
 
می خواهم الگوریتمهای جستجوی نا آگاهانه مثلBFS,DFSرا روی بازی سودوکو

(برای یک جدول سودوکو 3*3هدف این است که اعداد طوری مرتب شوند که در هر سطر،ستون و هر جدول 3*3که با حاشیه پررنگ مشخص می شود*اعداد1...9ظاهرشوند.برای سودوکو 2*2اعداد 1...4و برای 2*3اعداد 1...6 مد نظر هستند.)

اعمال کنم.
سوالاتی که برایم پیش آمده:

آیا باید یه درخت تشکیل شه که با پیمایش اون در آخر کل جدول حل شه(مثل مسئله 8وزیر)؟
آیا این درخت فقط باید از سطر ،ستون وبلوک درایه خاصی که در آن لحظه می خواهیم حل کنیم تشکیل شه ؟در این صورت با چه قانونی یک نود فرزند نود دیگر شود؟

اگر کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم.
a_kalaee@yahoo.com

rostamiani ۰۷-۲۸-۱۳۸۹ ۰۸:۲۶ بعد از ظهر

سلام
با عنوانی که انتخاب کردید عجیب نیست که هنوز کسی جواب نداده :)

برای این کار می تونید از روش های ارضای محدودیت استفاده کنید.در سطر اول درخت خونه اول رو مقدار دهی کنید.در سطر دوم خانه دوم و الی آخر

سطر اول m x n عضو داره .سطر دوم یکی کم تر و به همین ترتیب ...

موفق باشید


زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۲:۳۸ بعد از ظهر ميباشد.

Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.