![]() |
بازي فكروبكر
سلام
مي خوام برنامه بازي فكروبكر البته از نوع پيشرفته بنويسم اگر كسي ايده اي داره تا اين بازي هوشمندتر بشه ممنون مي شم يا اگر مقاله اي درباره الگوريتم اين بازي داريد... با تشكر |
2(ها)ضميمه
پيشنهادات:4:
1- برنامه اي بنویسید که امکان بازي فکربکر را براي کاربر فراهم کند، به این ترتیب که ابتدا کامپیوتر یک ترکیب 6 تایی غیرتکراري از بین 10 رنگ آبی، سبز، زرد، قرمز، نارنجی، بنفش، طوسی، نقرهاي، قهوهاي و طلایی را انتخاب میکند و به کاربر اجازه میدهد که ترکیب را حدس بزند و هر بار کامپیوتر به ازاي هر رنگ درست ولی درغیر جایگاه، یک مهره سفید و به ازاي هر رنگ درست و در جایگاه، یک مهره سیاه نمایش میدهد. کاربر حداکثر 16بار فرصت حدس زدن دارد و الا کامپیوتر پیروز میشود. 2-برنامه اي بنویسید که امکان بازي فکربکر را براي کامپیوتر فراهم کند، به این ترتیب که ابتدا کاربر یک ترکیب 4 تایی غیرتکراري از بین 6 رنگ آبی، سبز، زرد، قرمز، نارنجی و بنفش را انتخاب میکند و سپس کامپیوترترکیب را حدس میزند و هر بار کاربر به ازاي هر رنگ درست ولی در غیر جایگاه، یک مهره سفید و به ازاي هر رنگ درست و در جایگاه، یک مهره سیاه اعلام میکند. کامپیوتر حداکثر 10 بار فرصت حدس زدن دارد و الا کاربر پیروز میشود!:36: از شما ميخوايم بعد از نوشتن برنامه تون به هر روشي، لطف کنيد اينجا به ما هم نشون بديد!ممنون:105: براي افرادي که آشنايي کامل با بازي ندارند: اين لينک رو نگاه کنيد دو نمونه را(البته به صورت ساده)در ضميمه قرار دادم!:3: |
1(ها)ضميمه
بازی فکر و بکر یا هموون MasterMind
یک بازی جذاب که بر اساس حدس رنگ ها میباشد در لینک زیر هم یه توضیحاتی در باره این داده شده Mastermind (board game) - Wikipedia, the free encyclopedia یه نمونه برنامه هم به زبان c# براتون میزارم تا ببینید . هر سوالی هم در باره قسمت برنامه نویسیش بود در خدمتیم. |
بازي فكروبكر
سلام
قوانين بازي كه من مي خوام بنويسم به صورت زيره: 1.نفر دوم ده بار فرصت حدس زدن داره 2.پنج شكل داريم كه آنها را با حروف a,b,c,d,e مشخص مي كنيم. 3.پنج رنگ داريم كه آنها را با ارقام 1 تا 5 مشخص مي كنيم. 4.هر حدس به صورت رشته اي از رنگ ها وشكل ها به صورت اول شكل بعد رنگ ظاهر مي شود. مثلا: e4a1c3d5 5.نفر اول با استفاده از چهار علامت b,w,r,n به صورت يك رشته چهارتايي حدس نفر دوم رو قضاوت مي كنه معاني هر يك از حروف به شرح زير است: b: هم رنگ و هم شكل آيتم صحيح است و در جاي درست واقع شده است. W: هم رنگ و هم شكل آيتم صحيح است اما در جاي درست واقع نشده است. r: رنگ يا شكل آيتم در جاي درستي قرار دارد. n:هم رنگ و هم شكل و هم جاي آيتم غلط است. مثلا wnrb كامپيوتر يه رشته تصادفي مي ده، من بار اول به صورت كاملا تصادفي يك رشته حدس مي زنم كامپيوتر رشته قضاوت رو به من مي ده حالا من براي حدس بعدي با توجه به رشته قضاوت تحليل مي كنم كه چي رو كجا بزارم بهتره(واين رو تا رسيدن به نتيجه تكرار مي كنم) يعني بر اساس يه هوش انساني كه اين رو به زبان برنامه نويسي تبديل مي كنم شما ايده اي نداريد به نظرتون نبايد از الگوريتم خاصي استفاده كرد ...:confused: باتشكر از شما منتظر راهنمايي شما هستم...:53::105: |
بازي فكروبكر
سلام
راستي من بازي فكروبكر هوشمند رو نوشتم...:79::36: |
چه خوب
حالا اگه ممکنه اینجا هم بزارید که بقیه هم استفاده کنند. |
ما منتظریم!.....
|
Master mind
1(ها)ضميمه
اينم فايل C++ پروژه هوشمند Mastermind گذاشتم كه تحليلش كنيد و اگه تونستيد هوشمند تر بشه من رو هم خبر كنيد:36::1:
|
زمان محلي شما با تنظيم GMT +3.5 هم اکنون ۰۴:۰۷ بعد از ظهر ميباشد. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.1.0 ©2007, Crawlability, Inc.