مروري بر داده كاوي براي مدل رفتار مشتري
اين گزارش مسايل مديريت رفتار مشتري خصوصا تقسيم بندي مشتري و پروفايل او را بررسي كرده و چگونگي استفاده از ابزارهاي داده كاوري جهت اخذ تصميم را توضيح مي دهد.
در ابتدا گام ها رسيدن به پيش بيني رفتار مشتري همانند جمع آوري و آماده سازي داده ها, تقسيم بندي و مدل سازي پروفايل مورد بررسي قرار مي گيرد. سپس ديدگاهي كلي از روشهاي داده كاوي كه بيشتر بكار ميروند شامل كشف خوشه اي, درختهاي تصميميم گيري, شبكه هاي عصبي , قوانين انجمني و كشف الگوي ترتيبي ارائه مي شود. اين گزارش همچنين مبحثي را درباره وب كاوي, در بخشي جداگانه بعلت فراگير بودن آن در تجارت الكترونيكي در بر دارد. در آخرين بخش راهنمايي جهت انتخاب بسته نرم افزاري داده كاوي داده شده است.